• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Centrum Air med Tashkent - København

Re: Centrum Air med Tashkent - København

Snedig... lukter kanskje litt feed fra Russland også der da.
 
Re: Centrum Air med Tashkent - København

De sier bare følgene:

JA, vi kommer til at flyve fra København til Tashkent, med forbindelse til Bangkok, Seoul og Guangzhou
HUSSEIN SHERIF FAHMI, CEO Centrum Air
 
Re: Centrum Air med Tashkent - København

Tror nog också på det först när jag ser det men otroligt cool och: Vi kommer også til at tilbyde “Transit Visit Programs” for Tashkent. vilken bonus :-)
 
Re: Centrum Air med Tashkent - København

København-Tashkent-Bangkok er vel egentlig ikke noe nytt..?:old
 

Attachments

  • IMG_3856.jpeg
    IMG_3856.jpeg
    420.9 KB · Views: 763
Re: Centrum Air med Tashkent - København

Neida, de var vel nedom Tashkent fra 60 tallet og utover til slutten av 70 tallet i hvertfall. Om jeg husker riktig så krevde Sovjetiske myndigheter at de måtte mellomlande i Sovjetunionen for å få fly over sovjetisk territorium.
 
Re: Centrum Air med Tashkent - København

Fløy Warszawa - Tashkent - Bangkok med LOT i 1990. Fuel stop i Tashkent, mulig det var et krav fra sovjetiske myndigheter?
 
Re: Centrum Air med Tashkent - København

Fløy Warszawa - Tashkent - Bangkok med LOT i 1990. Fuel stop i Tashkent, mulig det var et krav fra sovjetiske myndigheter?

Kanskje billig fuel, bl.a. for å få flyene nedom?
 
Back
Top