Modeller hos DY skranken???

Hadde de LN-NOL (6000th 737) der også? Eller hadde de kun fått LN-DYA?

Edit: Post # 100 for meg, hipp hipp hurra

Hva mener dere med DY skranken? Er det den på OSL?
Hvis ja, har de skranke på Kjevik (KRS) også hvor de selger modeller?

Hva mener dere med DY skranken? Er det den på OSL?
Hvis ja, har de skranke på Kjevik (KRS) også hvor de selger modeller?

De solgte ikke modeller på skranken på Kjevik da jeg var der i sommer. Tviler de har begynt nå, men du kan jo alltid spørre når du først er der.

Jeg skal til Oslo i morgen. Er det noen som vet om norwegian har modellen LN-DYA??? Jeg har tenkt å skaffe meg en :)

Hadde de LN-NOL (6000th 737) der også? Eller hadde de kun fått LN-DYA?

Edit: Post # 100 for meg, hipp hipp hurra

LN-NOL (6000th 737) hadde dem ikke. Den ble bare laget i begrenset opplag ble jeg fortalt av damen som satt bak skranken.

Skal innom OSL på fredag på vei fra IAH/AMS til AES, får sjå om eg får tida å sjekke om dei har fortsatt -DYA igjen...

Sikra en eksemplar i 1:200 skala til samlinga mi, and guess what....? I have one extra!

Det er ikke vits.. ;)
Du får bare beskjed om at de kun har utsalg over disk, har prøvd opptil flere ganger..

Dette er jo rene idiotiet. DY kan jo tjene penger med å selge disse på nettet, eller over telefon. Det er jo ikke alle som har anledning til å enten fly med DY eller gå til OSL skranken hele tiden. Hadde jo vært kjekt om vi også kunne få tak i noen av deres modeller.

Slkal man selge dem annet enn over disk kreves det et apparat for å håndtere det .. og det koster penger. Og da kreves det et visst volum for å få det til å lønne seg....
Det er jo ikke akkurat mainstream dette her ...

Slkal man selge dem annet enn over disk kreves det et apparat for å håndtere det .. og det koster penger. Og da kreves det et visst volum for å få det til å lønne seg....
Det er jo ikke akkurat mainstream dette her ...

Siden OSL skranken allerede selger disse skulle det vel ikke by på så veldig mange ekstra problemer vel? Vi, modell-samlerene, ville jo betale for frakt/porto likevel, liten kostnad til DY. Hvorfor er det som å pisse i motvind kun for å få fatt i noen av DYs modeller? Bor man i utlandet, er man S-O-L (Shit Outta Luck).

Back