Modellbutikk i Stavanger

svgspotter

ScanFlyer Gold
Hei. Det er en hobby butikk i stavanger rett ved mc donalds! som har et par modeller i scala 1/200 og ett par 1:600 og et par bitte små. De har også bygge sett modeller! :D Jeg og Iberworld tar oss en tur der i morgen noen som blir med? :) fikk vite nyheten av Oddi!

Kotant Engros og adressen er: Langflåtveien 33 TLF 51565091!

ENdelig kommer det vi alle har ventet på! :D Oddi sa at man bare kunne kontakte de og si hva man ville ha, så skaffer de det!

Jeg har nå sendt en mail til de med og fåreslått BU B737-700 1/200

Last edited:
Ebay og andre butikker på nettet skaffer også det du er ute etter.
Så lenge ting er å få tak i så klart

Ebay og andre butikker på nettet skaffer også det du er ute etter.
Så lenge ting er å få tak i så klart

Men det er nette! og er ifra hele verden dessuten tar det lengre tid før de kommer!! :D
Lettere når de er i stavanger! Fikk vite at de har billige modeller også! ;)

Nå må jeg rette deg litt Fredrik det jeg sa at butikken ligger ved mariero ved mc donald og jeg vet ingenting om pris og at de fleste modellene er limesett men en del byggesett uten liming og

Last edited:
Platekompaniet? Narvesen? :lol:

Tilbake til topic. Kan ikke du komme med en rapport om hvilke modeller de har inne? :)

Vet ikke! :lol: blir du med etter skolen? slutter kl 3. Oddi sa at de hadde BA a319 1/200 og concorde og slikt. :)

Slutter halv 4 jeg. Og da skal jeg i tillegg ta båt og buss, så nei. Tror ikke det. Men du kan jo komme med full rapport ;)

Var en tur inneom og Kjøpte Lufthansa B747-400 scala 1/288. Revell kitt som jeg måtte montere sammen. Fra motor til hjul. Det var litt vanskelig men en dråpe lim gjorde susen! ;)
Den staar naa og svever på TV en min! :D PS Snapfit modeller hadde de ikke.

Back