Mmmmm a nice one....

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Mmmmm

Alltids majestetisk å se på disse store i slike fly-by's

http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=5446

:devot:

Replying to Topic 'Mmmmm a nice one....'

Joda, det er jo imponerende, men jeg håper VELDIG at det kommer en forlenget versjon om ikke så lenge. A380 er for kort! Trenger jo ikke se ut som en laaaaaaang MD-80, men den versjonen vi har sett til nå ligner på en "kort tjukkas" - eller "kommode med vinger".

Originally posted by Geir

Joda, det er jo imponerende, men jeg håper VELDIG at det kommer en forlenget versjon om ikke så lenge. A380 er for kort! Trenger jo ikke se ut som en laaaaaaang MD-80, men den versjonen vi har sett til nå ligner på en "kort tjukkas" - eller "kommode med vinger".

Eller grisemor som jeg kaller den, naar 737 er grisen er dette definitivt purka selv. Toft fly og imponerende ingenior arbeid, men pent er det ikke

Alltids majestetisk å se på disse store i slike fly-by's

Det er helt klart, men enda bedre hadde det vært om de som filmer hadde vært klar over at det finnes en mic på kamera, og av den grunn prøvde å holde litt kjeft. Og dernest om man i en fly-by hadde en liten referanse til bakken iallefall....

Men den virket da utrolig tung/seig da den lettet, men det er kanskje jeg som har sett for lide take-offer med store fly;)

Hvordan er take-off weight på denne i forhold til f.eks. 747-400 / 777 ? Og hvor mye mangler det på AN-124 ?

(mente selvsagt AN124 ja.... Wops :sarc )
Tydelig jeg trenger å friske opp litt...

Originally posted by TG

Hvordan er take-off weight på denne i forhold til f.eks. 747-400 / 777 ? Og hvor mye mangler det på AN-126 ?

MTOW A388: 562.000kg
MTOW 744: 396.895kg
MTOW 77W: 351.538kg
MTOW An124: ca 405.000kg

i et FLIGHT INTERNATIONAL for noen uker siden var det et dataanimert bilde av en "strecthed" A380 som da plutselig så MYE bedre ut

Kanskje noen med scanner kan grave frem det bildet og få scannet inn?

:smokin

Back