• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Minirapport fra en annerledes tur

fjasebase

ScanFlyer Gold
Ble tur med JSX MCO-DAL. JSX flyr E135 og 145 med en del mindre seter enn vanlig. Prismessig er de på linje med resten av Legacy selskapene her borte. Bonusen er at du slipper sikkerhetskontroll, og oppmøte er kun 20 min før avgang.



Greit med plass. Standard økonomisete, men mer plass.



Hhhhh by fjasebase, on Flickr



Enkel servering. Drikke (inkl alkohol) er gratis. Litt frukt og ost på siden, samt litt snacks litt senere på flyturen. Omtrent på pari med First Class.


Lllllll by fjasebase, on Flickr



Takeoff MCO



Lllllll by fjasebase, on Flickr


Alt i alt behagelig måte og reise på. Slipper alt av kø og mas. Ved ankomst plasseres bagasjen ved trappen, så blir noen min og vente før avstigning. Fortsatt lettere enn å vente ved bagasjebåndet.



Anbefales på det sterkeste hvis noen skal reise på en av de få rutene de har


RouteMap_12.19.22-01.png
 
Hvorfor slipper man sikkerhetskontroll når man flyr disse da? Trodde USA var ekstremt nøye på TSA inspeksjoner av alle som fløy som passasjer på kommersielle flyginger i landet.
 
Back
Top