Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Knabba de fra flya?
Spørs om selskapene er helt enig i det.Ingenting galt i det![]()
Busy Bee
F-27 FRIENDHIP A/S inplastor O-2096
Braathens SAFE
F-27 Friendship
F28 A/S inplastor Hengslet hardplast
Boeing 737 JET 0-2089 formula as
B-737 0-2089 A/S Inplastor Hengslet hardplast
B 737-200 A/S Inplastor Hengslet hardplast
B 737-400 A/S Inplastor/94 Hengslet hardplast
B 737-500 A/S Inplastor/94 Hengslet hardplast
Braathens
B737-400 Inplastor
B737-400 Inplastor m/flagg
B737-500 A/S Inplastor
B737-500 m/flagg
B737-700 A/S Inplastor/98
737-500 SAS-style
Braathens Sweden
Fokker 100 TQA 103
Boeing 737-300/500 CSM 25062
Braathens Malmö Avation
AVRO RJ-100 MA-4-071 issue O2
SAS Braathens
737-400 P/N SAFE625253-400SB rev date:25.05.2005
737-500 P/N SAFE625253-500SB rev date:25.05.2005
737-700 P/N SAFE625253-700SB rev date 25.05.2005
737-400 P/N SAFE625253-400A rev date 01.01.2006
737-500 P/N SAFE625253-500A rev date 01.01.2006
737-600/700 P/N SAFE625253-600/700A rev date 01.01.2006
737-700 P/N SAFE625253-700A rev date 01.01.2006
737-800 P/N SAFE625253-800A rev date:01.01.2006
SAS Norge
737-600/700 P/N SAFE625253-600/700A rev date 01.06.2007
737-800A P/N SAFE625253-800A rev date 01.06.2007
SAS
DC7/DC6B/DC6/Metropolitan/Scandia/DC3 1386 Foldet papir
DC-8/990 Coronoado/Caravelle/DC-7C/Metropolitan 1386-3 Foldet papir
DC-8-63 1386:1 Hengslet hardplast
DC-8 1386:2 Hengslet hardplast
DC-9 1386:3 Hengslet hardplast
DC-9 1386:3 A Hengslet hardplast
DC-8-62 CF 1386:7 Hengslet hardplast
DC10 1386:11 72 Hengslet hardplast
DC10 1386:11 A Hengslet hardplast
Caravelle 1386:12 (62) Hengslet hardplast
DC-8-63 PF 1386:13 Hengslet hardplast
ARCTIC SURVIVAL 1386:14 (55)
747-M 1386:15 Hengslet hardplast
A 300 1386:18 Hengslet hardplast
DC-9 1386:3 b Bakt plast
Rød SAFETY ON BOARD, nummer siste side
DC-8-63 STOOY /AB Inplastor
DC-9 1386:3
DC-8-62 1386:2
F-27 1386:4
DC-9-21/41 1386:6
DC-9-81/82 1386:8
DC-10 1386:11d
DC-8-63PF 13
DC-8-63 1386:21 (Scanair)
Nummer øverst til høyre
767 1a/1b/1c/1f
767 1a (Spanair)
767/3Y0(hullet) 2
DC-9-21/41/51 7b/7c
DC-9-21/41 7d/7e/7f/7g/7h/7i
MD-81/82/83 8c/8d/8e/8g
MD-81/82 8h/8i/8i(small)
MD-90 9a/9b/9c
MD-87 12a/12b/12c/12d/12e
737-800 14a/14b
A319 16 (Paper)
737-600 24
737-600/700 24a/24b/24c
737-300 QC 25d/25e (Falcon Air)
737-500 26/26a
F28-1000 27a
F28-4000 28a
F28 28b
F28 28b (Jetlink)
A340-300 40
A330/A340 40a/40b/40b(small)
A321-200 41/41a
F28 60a (Air Botnia)
SAS Commuter
Q400 01APR00
SAAB 2000 01.feb.99
FOKKER 50
FOKKER 50 SC 5011-3
FOKKER 50 01.03.99
NORWEGIAN AIR SHUTTLE AS
FOKKER 50 Januar '96
CONAIR
Airbus 300
Linjeflyg
F 28 LIN OU 1982
F28 ARNOSLF Sept 91
BOEING 737 ARNOSLF Sept 91
Transwede
MD-83 TQA-28
MD-87
MD-87 NS Grafiska AB
FOKKER 100 TQA 103
B757 TQA 109
Sterling
B727 1-632/10
NORDIC east
L 1011 NKK939Q
Ingenting galt i det![]()
Mener du det samme i forhold til nødhammerne på bussene? Det er bare å ta de, fordi de setter jo inn nye? Det hjelper jo uansett folk svært lite at "de legger/setter jo inn nye" den dagen de mangler når de virkelig trengs...Føler ikke det er noe galt i å "stjele" safety on board card fra sete-lommen,, De fleste selskaper tror jeg legger inn nyeEllers er det bare å spørr besetningen om de har noen som ikke brukes
![]()
Får vel sitere noe jeg hørte en gang: "It aint stealing of you do it fast!"Vel, det er det.
(Såh; det var dagens bidrag til dobbeltmoralen.)
Føler ikke det er noe galt i å "stjele" safety on board card fra sete-lommen,,
Ikke vær så pirkete..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.