Knabba de fra flya?
Spørs om selskapene er helt enig i det.Ingenting galt i det :lol:
Busy Bee
F-27 FRIENDHIP A/S inplastor O-2096
Braathens SAFE
F-27 Friendship
F28 A/S inplastor Hengslet hardplast
Boeing 737 JET 0-2089 formula as
B-737 0-2089 A/S Inplastor Hengslet hardplast
B 737-200 A/S Inplastor Hengslet hardplast
B 737-400 A/S Inplastor/94 Hengslet hardplast
B 737-500 A/S Inplastor/94 Hengslet hardplast
Braathens
B737-400 Inplastor
B737-400 Inplastor m/flagg
B737-500 A/S Inplastor
B737-500 m/flagg
B737-700 A/S Inplastor/98
737-500 SAS-style
Braathens Sweden
Fokker 100 TQA 103
Boeing 737-300/500 CSM 25062
Braathens Malmö Avation
AVRO RJ-100 MA-4-071 issue O2
SAS Braathens
737-400 P/N SAFE625253-400SB rev date:25.05.2005
737-500 P/N SAFE625253-500SB rev date:25.05.2005
737-700 P/N SAFE625253-700SB rev date 25.05.2005
737-400 P/N SAFE625253-400A rev date 01.01.2006
737-500 P/N SAFE625253-500A rev date 01.01.2006
737-600/700 P/N SAFE625253-600/700A rev date 01.01.2006
737-700 P/N SAFE625253-700A rev date 01.01.2006
737-800 P/N SAFE625253-800A rev date:01.01.2006
SAS Norge
737-600/700 P/N SAFE625253-600/700A rev date 01.06.2007
737-800A P/N SAFE625253-800A rev date 01.06.2007
SAS
DC7/DC6B/DC6/Metropolitan/Scandia/DC3 1386 Foldet papir
DC-8/990 Coronoado/Caravelle/DC-7C/Metropolitan 1386-3 Foldet papir
DC-8-63 1386:1 Hengslet hardplast
DC-8 1386:2 Hengslet hardplast
DC-9 1386:3 Hengslet hardplast
DC-9 1386:3 A Hengslet hardplast
DC-8-62 CF 1386:7 Hengslet hardplast
DC10 1386:11 72 Hengslet hardplast
DC10 1386:11 A Hengslet hardplast
Caravelle 1386:12 (62) Hengslet hardplast
DC-8-63 PF 1386:13 Hengslet hardplast
ARCTIC SURVIVAL 1386:14 (55)
747-M 1386:15 Hengslet hardplast
A 300 1386:18 Hengslet hardplast
DC-9 1386:3 b Bakt plast
Rød SAFETY ON BOARD, nummer siste side
DC-8-63 STOOY /AB Inplastor
DC-9 1386:3
DC-8-62 1386:2
F-27 1386:4
DC-9-21/41 1386:6
DC-9-81/82 1386:8
DC-10 1386:11d
DC-8-63PF 13
DC-8-63 1386:21 (Scanair)
Nummer øverst til høyre
767 1a/1b/1c/1f
767 1a (Spanair)
767/3Y0(hullet) 2
DC-9-21/41/51 7b/7c
DC-9-21/41 7d/7e/7f/7g/7h/7i
MD-81/82/83 8c/8d/8e/8g
MD-81/82 8h/8i/8i(small)
MD-90 9a/9b/9c
MD-87 12a/12b/12c/12d/12e
737-800 14a/14b
A319 16 (Paper)
737-600 24
737-600/700 24a/24b/24c
737-300 QC 25d/25e (Falcon Air)
737-500 26/26a
F28-1000 27a
F28-4000 28a
F28 28b
F28 28b (Jetlink)
A340-300 40
A330/A340 40a/40b/40b(small)
A321-200 41/41a
F28 60a (Air Botnia)
SAS Commuter
Q400 01APR00
SAAB 2000 01.feb.99
FOKKER 50
FOKKER 50 SC 5011-3
FOKKER 50 01.03.99
NORWEGIAN AIR SHUTTLE AS
FOKKER 50 Januar '96
CONAIR
Airbus 300
Linjeflyg
F 28 LIN OU 1982
F28 ARNOSLF Sept 91
BOEING 737 ARNOSLF Sept 91
Transwede
MD-83 TQA-28
MD-87
MD-87 NS Grafiska AB
FOKKER 100 TQA 103
B757 TQA 109
Sterling
B727 1-632/10
NORDIC east
L 1011 NKK939Q
Ingenting galt i det :lol:
Mener du det samme i forhold til nødhammerne på bussene? Det er bare å ta de, fordi de setter jo inn nye? Det hjelper jo uansett folk svært lite at "de legger/setter jo inn nye" den dagen de mangler når de virkelig trengs...Føler ikke det er noe galt i å "stjele" safety on board card fra sete-lommen,, De fleste selskaper tror jeg legger inn nyeEllers er det bare å spørr besetningen om de har noen som ikke brukes
![]()
Får vel sitere noe jeg hørte en gang: "It aint stealing of you do it fast!"Vel, det er det.
(Såh; det var dagens bidrag til dobbeltmoralen.)
Føler ikke det er noe galt i å "stjele" safety on board card fra sete-lommen,,
Ikke vær så pirkete..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.