• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mine "nye" hjemmesider.

enml

ScanFlyer Gold
Jeg er igang med en omfattende omlegging av min Uoffisielle Hjemmeside For Molde Lufthavn Årø. Den største forandringen blir selve designen, men det kommer også flere mindre endringer/justeringer på selve side innholdet. Slik som siden er akkurat nå, ser den ut som en anleggsplass, men jeg ønsker innspill på hva som funker og hva som ikke er så bra.:)

tja. du kan begynne med å lage koden til siden selv, og ikke bruke den online html-generatoren du bruker nå. Samtidig er det en stor fordel å lage kode som validerer i henhold til W3C. Online generatorer lager som regel veldig tragisk kode, det samme gjør en del av de verktøyene man kan kjøpe seg til html-mekking. Aller værst er Frontpage så den bør man sky som pesten (eller fugleinfluensaen i våre dager). Beste kode får man ved å bruke brain mk.I og notepad.

Jan Roar Rød

Html generators skal ikek ha så mye å si ( få som koder siden fra bånn)

Du bør kanskje fikse slik at knappene på høreside er øverst ( valign=top )

På video seksjonen bør du legge ut noen screenshots, for å få innholdet mer interesant.(også kanskje gjøre slik at videoen kan lastes ned )

Litt liten skrift ( jeg syntes det var vanskelig å lese)

gjøre mer ut av informasjonen du har der ( du har jo en mase fin information. lag noen ilustrasjoner og jobb med oppsettet)

også lage en banner som er øverst på alle sidene. (siden er litt grå og trist)

dette er mine meninger;)

:musikk

Back