L LN-TIB ScanFlyer Gold 17 Jun 2009 #1 Min første GeminiJets! Fikk min første modell i dag. Fritt levert for $28.95. The Spirit of Delta B767-200
Min første GeminiJets! Fikk min første modell i dag. Fritt levert for $28.95. The Spirit of Delta B767-200
Iberworld ScanFlyer Blue 17 Jun 2009 #3 Re: Min første GeminiJets! Gratulerer med ny modell! Var veldig fin den
S. Holberg ScanFlyer Gold 17 Jun 2009 #4 Re: Min første GeminiJets! Fin modell det der! Av erfaring så kan jeg si at det blir nok flere
L LN-TIB ScanFlyer Gold 17 Jun 2009 #5 Re: Min første GeminiJets! Den har allerede sagt at den føler seg ensom, så må vel anskaffe noen flere Hvor har dere best erfaring med å bestille?
Re: Min første GeminiJets! Den har allerede sagt at den føler seg ensom, så må vel anskaffe noen flere Hvor har dere best erfaring med å bestille?
Lennart ScanFlyer Rusty 19 Jun 2009 #6 Re: Min første GeminiJets! prøv www.jetwaymodels.com Hils ifra Rimestad Han er billigere enn mange ifra ebay paypal bruker han også
Re: Min første GeminiJets! prøv www.jetwaymodels.com Hils ifra Rimestad Han er billigere enn mange ifra ebay paypal bruker han også
ANX ScanFlyer Gold 26 Jun 2009 #7 Re: Min første GeminiJets! LN-TIB said: Fikk min første modell i dag. Fritt levert for $28.95. Click to expand... Fritt levert??? Som i fraktfritt??? Hvem butikk var det fra da?
Re: Min første GeminiJets! LN-TIB said: Fikk min første modell i dag. Fritt levert for $28.95. Click to expand... Fritt levert??? Som i fraktfritt??? Hvem butikk var det fra da?
Lennart ScanFlyer Rusty 27 Jun 2009 #8 Re: Min første GeminiJets! de fleste setter en mindre pris på pakken en det du betaler for den Ihvertfall gjør jetway det slik
Re: Min første GeminiJets! de fleste setter en mindre pris på pakken en det du betaler for den Ihvertfall gjør jetway det slik