Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 30 Nov 2009 #41 Re: Min første charter... Flott DO rapport. Likte spesielt godt den 2 gig memory sticken vi fikk hos Lufthansa. Likte dårlig at noen bøffa min A380 i Tower Loungen :-(
Re: Min første charter... Flott DO rapport. Likte spesielt godt den 2 gig memory sticken vi fikk hos Lufthansa. Likte dårlig at noen bøffa min A380 i Tower Loungen :-(
BSSW Browncoat 30 Nov 2009 #42 Re: Min første charter... Det er du som skal takkes her... Hadde det ikke vært for deg så hadde det ikke blitt noe TR Gleder meg til neste
Re: Min første charter... Det er du som skal takkes her... Hadde det ikke vært for deg så hadde det ikke blitt noe TR Gleder meg til neste
ATC-flyradar Traveler Medlem 30 Nov 2009 #43 Re: Min første charter... FLY FLATE forn knallbra rapport - makan skal man lenge vente på. Jan Støkkebo
Re: Min første charter... FLY FLATE forn knallbra rapport - makan skal man lenge vente på. Jan Støkkebo
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 3 Dec 2009 #44 Re: Min første charter... sirpjalle said: Hmmmmm..... Her tar man en liten hevn på BSSW fordi han og har vært en slik "JP", og så får man tyn for dette. Skal grave litt i noen bilder på laptopen, så skal vi finne noe å hevne oss på, om jeg gidder da. Click to expand... BSSW said: Oh f***... Click to expand... Hmmmm.... Her har vi bilder av en annen JP Kjører en litt snillere linje jeg, poster kun to av mange andre bilder jeg kunne ha brukt mot ham ^_^ Her er han t.o.m. så frekk at han sniker seg inn i samme hull under flyet som undertegnede og Zico77 er inni og studerer...... Og her er han forundre meg igjen..... EDIT: Fyren er også kjent under mange navn, Olav, BSSW, JP(2) og linselus Last edited: 3 Dec 2009
Re: Min første charter... sirpjalle said: Hmmmmm..... Her tar man en liten hevn på BSSW fordi han og har vært en slik "JP", og så får man tyn for dette. Skal grave litt i noen bilder på laptopen, så skal vi finne noe å hevne oss på, om jeg gidder da. Click to expand... BSSW said: Oh f***... Click to expand... Hmmmm.... Her har vi bilder av en annen JP Kjører en litt snillere linje jeg, poster kun to av mange andre bilder jeg kunne ha brukt mot ham ^_^ Her er han t.o.m. så frekk at han sniker seg inn i samme hull under flyet som undertegnede og Zico77 er inni og studerer...... Og her er han forundre meg igjen..... EDIT: Fyren er også kjent under mange navn, Olav, BSSW, JP(2) og linselus
BSSW Browncoat 3 Dec 2009 #45 Re: Min første charter... Jeg har sagt det før, og sier det igjen, han på det siste bildet der er ikke meg...ld Han er alt for stygg... :stir Last edited: 3 Dec 2009
Re: Min første charter... Jeg har sagt det før, og sier det igjen, han på det siste bildet der er ikke meg...ld Han er alt for stygg... :stir
Martin Moderator Medlem 3 Dec 2009 #46 Re: Min første charter... Neida, Olav. Det ligner det der *Notere* Kjøpe barberhøvel til BSSW til jul
Re: Min første charter... Neida, Olav. Det ligner det der *Notere* Kjøpe barberhøvel til BSSW til jul
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 3 Dec 2009 #47 Re: Min første charter... Martin said: Neida, Olav. Det ligner det der *Notere* Kjøpe barberhøvel til BSSW til jul Click to expand... Du kan og notere deg en ting til, fremste del av eksosanlegg. Eksospotte ble byttet for ikke lenge siden
Re: Min første charter... Martin said: Neida, Olav. Det ligner det der *Notere* Kjøpe barberhøvel til BSSW til jul Click to expand... Du kan og notere deg en ting til, fremste del av eksosanlegg. Eksospotte ble byttet for ikke lenge siden
BSSW Browncoat 3 Dec 2009 #48 Re: Min første charter... Martin said: Neida, Olav. Det ligner det der Click to expand... Hysj... prøver å få folk til å tro meg her... Martin said: *Notere* Kjøpe barberhøvel til BSSW til jul Click to expand... Du kan helt sikkert beholde den (Bildet "stjålet" av Discus ) Last edited: 3 Dec 2009
Re: Min første charter... Martin said: Neida, Olav. Det ligner det der Click to expand... Hysj... prøver å få folk til å tro meg her... Martin said: *Notere* Kjøpe barberhøvel til BSSW til jul Click to expand... Du kan helt sikkert beholde den (Bildet "stjålet" av Discus )
Martin Moderator Medlem 3 Dec 2009 #49 Re: Min første charter... Olav, det bildet er jo flere måneder gammelt.. Sånn ser det ut nå
LN-MOW Flyklapper Medlem 3 Dec 2009 #50 Re: Min første charter... Lenge siden jeg har sett de nakketrekkene der ... SAS-museet?
BSSW Browncoat 3 Dec 2009 #51 Re: Min første charter... Martin said: Olav, det bildet er jo flere måneder gammelt.. Sånn ser det ut nå Click to expand... Da trenger du den ihvertfall!
Re: Min første charter... Martin said: Olav, det bildet er jo flere måneder gammelt.. Sånn ser det ut nå Click to expand... Da trenger du den ihvertfall!
Discus Galley Slave Medlem 3 Dec 2009 #52 LN-MOW said: Lenge siden jeg har sett de nakketrekkene der ... SAS-museet? Click to expand... Ja, ligger i en tripreport en plass.
LN-MOW said: Lenge siden jeg har sett de nakketrekkene der ... SAS-museet? Click to expand... Ja, ligger i en tripreport en plass.