• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Min første charter...

Re: Min første charter...

Hehehe, do-kommentarene og "JP" på alle bildene gav meg en god latter :colgate: Fikk....ikke....lyst....å...være....med.... :(

Flink å skrive er du!

Takker for nok en flott opplevelse ! Ble litt nysgjerrig på hva slags ting og tang dere fikk fra selskapene, nøkkelbånd og slikt? Finnes det bilde av dette? ^_^ Ja, er litt sånn barnslig på sånne småting..

Flott DO-rapport! Takker for den... :)
Takk, og bare hyggelig ;)
Takker for nok en flott opplevelse ! Ble litt nysgjerrig på hva slags ting og tang dere fikk fra selskapene, nøkkelbånd og slikt? Finnes det bilde av dette? ^_^ Ja, er litt sånn barnslig på sånne småting..
Selv takk :)

Fikk f.eks. penn, pins, nøkkelringer, nøkkelbånd + + +

Skal se om jeg kan få tatt et bilde av noe av dette. Du får sende meg en PM med påminnelse hvis jeg skulle glemme det ;)

Hehehe, do-kommentarene og "JP" på alle bildene gav meg en god latter :colgate: Fikk....ikke....lyst....å...være....med.... :(

Flink å skrive er du!

Hmmmmm..... Her tar man en liten hevn på BSSW fordi han og har vært en slik "JP", og så får man tyn for dette.

Skal grave litt i noen bilder på laptopen, så skal vi finne noe å hevne oss på, om jeg gidder da. :drunk::lol:

Takk, og bare hyggelig ;)

Selv takk :)

Fikk f.eks. penn, pins, nøkkelringer, nøkkelbånd + + +

Skal se om jeg kan få tatt et bilde av noe av dette. Du får sende meg en PM med påminnelse hvis jeg skulle glemme det ;)

Hadde tenkt å svare det samme Olav, men nå slipper jeg…… ;)

Da fikser du bilder og tenker jeg……

Hmmmmm..... Her tar man en liten hevn på BSSW fordi han og har vært en slik "JP", og så får man tyn for dette.

Skal grave litt i noen bilder på laptopen, så skal vi finne noe å hevne oss på, om jeg gidder da. :drunk::lol:
Oh f***... :72: :D ;)

Her er litt av stashet jeg hadde med hjem .. A-380'en var det desverre ikke plass til i bildet .. :cool:

- SAS/Star/LH nøkkelbånd
- A380 DVD
- Airbus penn
- LH memorystick
- Star 787/A380

Attachments

• souvernir.jpg
    souvernir.jpg
    124.1 KB · Views: 252
Last edited:

Flott rapport. Artig å se hva dere opplevde (og hva jeg selv gikk glipp av)!

Da kan jeg hive inn et bilde av samme modell som MOW fikk

Attachments

• IMG_9418_2.jpg
    IMG_9418_2.jpg
    70.9 KB · Views: 203

Kjempebra/proff rapport...kom deg opp i luften igjen!!!

Kjempebra/proff rapport...kom deg opp i luften igjen!!!
Takk :)

Som de befaler, så har jeg kjøpt billetter til neste flytur allerede ;) Men man må vente til de 2 siste sifrene i datoen skifter fra 09 til 10 :(

Det er vel kun 2 stk her på forumet, utenom meg, som vet hvor den turen går, og når. Og ber om at disse 2 ikke sier det ;)

"Hvor skal BSSW denne gangen?" ;)

Jeg vet hvor BSSW skal neste år :D.

Olav, du får mitt kontonummer per MSN.. ;)

Back