Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Takk, og bare hyggeligFlott DO-rapport! Takker for den...![]()
Selv takkTakker for nok en flott opplevelse ! Ble litt nysgjerrig på hva slags ting og tang dere fikk fra selskapene, nøkkelbånd og slikt? Finnes det bilde av dette? ^_^ Ja, er litt sånn barnslig på sånne småting..
Hehehe, do-kommentarene og "JP" på alle bildene gav meg en god latterFikk....ikke....lyst....å...være....med....
Flink å skrive er du!
Takk, og bare hyggelig
Selv takk
Fikk f.eks. penn, pins, nøkkelringer, nøkkelbånd + + +
Skal se om jeg kan få tatt et bilde av noe av dette. Du får sende meg en PM med påminnelse hvis jeg skulle glemme det![]()
Oh f***... :72:Hmmmmm..... Her tar man en liten hevn på BSSW fordi han og har vært en slik "JP", og så får man tyn for dette.
Skal grave litt i noen bilder på laptopen, så skal vi finne noe å hevne oss på, om jeg gidder da. :drunk:
Takker for nok en flott opplevelse ! Ble litt nysgjerrig på hva slags ting og tang dere fikk fra selskapene, nøkkelbånd og slikt? Finnes det bilde av dette? ^_^ Ja, er litt sånn barnslig på sånne småting..
TakkKjempebra/proff rapport...kom deg opp i luften igjen!!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.