• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Miles & More: få 2000 poeng ved innmelding

Re: Miles & More

Hm, hm... Har plutselig bonusprogrammene begynt å konkurrere
med statusmatch etc.... Mye rart nå, også fra FB som sikkert merker frafall. Bare taxes-olje hos FB flår deg ....

Når kommer EuroBonus med statusmatch ? Alle som nå har fått FB gull kan da matche tilbake til EB ??

Rømmer folk til Junaiten-program, mon tro... Foreløpig ikke mikropoeng der borte......

Har greid nesten 300.000 poeng på OnePass på to år selv... Må si meg meget fornøyd...:colgate:

Re: Miles & More

Fikk samme mailen og regner med jeg blir nytt miles and more medlem fra i kveld av.

Re: Miles & More: få 2000 poeng ved innmelding

ehm, dersom jeg allerede har bestilt turen, og lagt inn EB nummeret mitt. vil jeg kunne endre dette å få 2000 ekstra poeng ?

et annet spørsmål, dersom jeg bestiller en reise til min mor, eller hvem som helst egentlig, vil jeg kunne legge inn mitt FQTV nummer å få poengene? eller er det personlig?

Last edited:

Får satse på at det er det som står på weben som gjelder:
*Registration by 22 May 2011. The 2,000 mile bonus is valid on flights until 31 December 2011.
...og ikke det i mailen:
*Registration by 15 April 2011. The 2,000 mile bonus is valid on flights until 31 December 2011.

(min utheving)

et annet spørsmål, dersom jeg bestiller en reise til min mor, eller hvem som helst egentlig, vil jeg kunne legge inn mitt FQTV nummer å få poengene? eller er det personlig?

Det er personlig. Navn på kort og billett må være likt for å få mil.

Noen som har en oppdatert link her? Får ikke den til å virke lengre...

Mener jeg leste at man måtte fly med Lufthansa innen slutten av juni for å få poengene, men klarer ikke finne hvor jeg leste det.

Hmm.. var visst ut desember. Tro hvilket tilbud jeg blandet sammen med.

Gjelder tilbudet fortsatt? Sto ingenting om dette hos LH på nettet.

Back