Takk for tips, TMP er eneste jeg ikke har besøkt enda.Finnair til TMP eller TKU evt. TLL?
Hva er MMB? Regner med at det ikke er Memanbetsu du snakker om.Bestill single legs med BA og oppgrader for cash i MMB.
OK, ser det står noe om oppgradering der, men det feiler for de flightene jeg allerede har inne. Det hadde jo vært praktisk å oppgradere bare en returflight til Oslo og der få de ekstra 30 poengene. Det er sikkert ikke mulig å få til for flighter booket gjennom aa.com.
Og får man også flere points om man oppgraderer for Avios?
Dette var ikke enkelt.We're sorry
As a non-elite member, you are not eligible to buy 500-mile upgrades. AAdvantage members without elite status must be traveling as the companion of an elite member. When traveling as a companion, upgrades will be deducted from the account of the elite member sponsoring the upgrade.
Sjekk Amsterdam, jersey. Gjerne på separate bookinger. De har priset opp gjennomgående.
Evt Dublin, Wien, Brussel...
Har flydd til Jersey med BA og bytte av flyplass i London var kronglete. Har fått meg til å avvente med tur til IOM.Sjekk Amsterdam, jersey. Gjerne på separate bookinger. De har priset opp gjennomgående.
Evt Dublin, Wien, Brussel...
Belfast er en god destinasjon og gode gjennomgående priser ofte. God lounge på BDH. Fint by å besøke.Har flydd til Jersey med BA og bytte av flyplass i London var kronglete. Har fått meg til å avvente med tur til IOM.
Hva med Belfast som man ellers ikke kommer direkte til fra Norge? Edinburg kommer man jo ellers raskere til, men er absolutt verdt et besøk.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.