• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Midlertidig drift av flyrutene Fagernes – Oslo og Røros – Oslo

Re: Midlertidig drift av flyrutene Fagernes – Oslo og Røros – Oslo

Jeg hadde lurt på å prøve Oslo-Trondheim med Air Norway over påske, men finner ikke noe informasjon om dene ruta på websidene deres lenger. Ikke noe rutetider, ikke mulig å booke, ikke priser. Noen som vet om den fortsatt flys?

Air Norway fløy vel aldri Oslo-Trondheim, men Oslo-Ørlandet (Trondheim Vest på Ryanairsk) og den ruten lever i beste velgående

Jeg hadde lurt på å prøve Oslo-Trondheim med Air Norway over påske, men finner ikke noe informasjon om dene ruta på websidene deres lenger. Ikke noe rutetider, ikke mulig å booke, ikke priser. Noen som vet om den fortsatt flys?

Den flys fortsatt. NFA881 gikk iallefall OSL-VDB-TRD i dag, og er i skrivende stund på vei tilbake til Fagernes, og OSL, og deretter opp til Fagernes igjen.

Hørte rykter om at North Flying ikke skal fortsette med TRD-KSU operasjonene, og derfor går Fagernes-Værnes ruta en usikker tid i møte. Synd, for pax-tallet har vel faktisk vært helt greit.

Om ruta fortsetter kommer vel også an på hvem som får anbudet med å fly OSL-VDB, som skal ha oppstart 1.april. Ser ikke for meg at North Flying fortsetter hvis de ikke får anbudet. Husker jeg ikke helt feil er siste frist for innlevering av tilbud i morgen.

Om ruta fortsetter kommer vel også an på hvem som får anbudet med å fly OSL-VDB, som skal ha oppstart 1.april. Ser ikke for meg at North Flying fortsetter hvis de ikke får anbudet. Husker jeg ikke helt feil er siste frist for innlevering av tilbud i morgen.

Ja, jeg glemte å skrive at mine forutsetninger var at Air Norway/North Flying fikk anbudet ENFG-ENGM.

Oppdatering: Air Norway flyr Fagernes-Oslo ut mars måned.
Fagernes-Trondheim flys siste gang på førstkommende fredag.

:(

Jaja, da ble det ikke noe Oslo-Fagernes-Trondheim på meg.

Takk for svar.

Back