TOS
ScanFlyer Mile High Club
Re: Nytt stort SAS sparprogram, del 2 (Fagforeningene er enig, nå til styret og banke
Mitt poeng var jo nettopp dette - det er ikke mange på innsiden som har ytret seg kritisk til fagforeningene.
Hvorfor er det bemerkelsesverdig at man ytrer sitt syn på saken? Siden du nevner "på fritiden", mener du å indikere at det er noe annet som ligger bak (f.eks. at de er "agenter" for en annen part i saken)? Jeg spør fordi jeg ikke helt forstår koblingen mellom "på fritiden" og "bemerkelsesverdig" engasjement.
Vel siden du vil ha dette kvantisert, selv om dette blir en metadiskusjon. De 10 (to hender) mest aktive i denne tråden står for ca 40% av innholdet. Fire av disse har tidligere og i denne tråden utrykket seg særskilt negativt til fagforeninger. De andre har et hva jeg vil anta er et nøytralt syn, jeg kan ikke si at jeg finner noe annet som de har uttrykt. Ingen ser ut til å ha tilknytting til SAS på innsiden.
Det er mulig de er få, men de har engasjert seg på en måte som er bemerkelsesverdig for å delta i et flyforum på fritiden.
Mitt poeng var jo nettopp dette - det er ikke mange på innsiden som har ytret seg kritisk til fagforeningene.
Hvorfor er det bemerkelsesverdig at man ytrer sitt syn på saken? Siden du nevner "på fritiden", mener du å indikere at det er noe annet som ligger bak (f.eks. at de er "agenter" for en annen part i saken)? Jeg spør fordi jeg ikke helt forstår koblingen mellom "på fritiden" og "bemerkelsesverdig" engasjement.