Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 22 Mar 2011 #2 Kommer litt an på hva du mener. Men på korte turer har jeg sans for de klassiske grå skinnstolene til Lufthansa. BA også for den sakens skyld. På langtur synes jeg sittekomforten på Thai First Class er veldig bra. I Economy langtur er vel det meste et skikkelig herk.
Kommer litt an på hva du mener. Men på korte turer har jeg sans for de klassiske grå skinnstolene til Lufthansa. BA også for den sakens skyld. På langtur synes jeg sittekomforten på Thai First Class er veldig bra. I Economy langtur er vel det meste et skikkelig herk.
E EKGH ScanFlyer Blue 22 Mar 2011 #3 Radiv said: ...beste flystolen å sitte i ? Click to expand... ...cockpit "left" seat - off course!
Martin Moderator Medlem 22 Mar 2011 #4 EKGH said: ...cockpit "left" seat - off course! Click to expand... Da må man jo jobbe, og får ikke drukket champagne? :8: Av de jeg har prøvd, er nok BA sine Club World-seter favoritten.
EKGH said: ...cockpit "left" seat - off course! Click to expand... Da må man jo jobbe, og får ikke drukket champagne? :8: Av de jeg har prøvd, er nok BA sine Club World-seter favoritten.
Discus Galley Slave Medlem 23 Mar 2011 #5 Radiv said: Hva synes du er den beste flystolen å sitte i ? Click to expand... Å sitte og jobbe - BA B747 upper deck ved vindu (Club World)
Radiv said: Hva synes du er den beste flystolen å sitte i ? Click to expand... Å sitte og jobbe - BA B747 upper deck ved vindu (Club World)
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 23 Mar 2011 #6 Discus said: Å sitte og jobbe - BA B747 upper deck ved vindu (Club World) Click to expand... Er ikke bare å jobbe som er fint der. Det er også fint å ligge og purke og grynte i en myk champagnedis, så lette på det ene øyelokket og se dette: Attachments IMAG0626.jpg 16.1 KB · Views: 161
Discus said: Å sitte og jobbe - BA B747 upper deck ved vindu (Club World) Click to expand... Er ikke bare å jobbe som er fint der. Det er også fint å ligge og purke og grynte i en myk champagnedis, så lette på det ene øyelokket og se dette:
Radiv ScanFlyer Silver Medlem 23 Mar 2011 #7 Ok, skal spesifisere litt; hvis dere skulle kjøpe 737 eller 320, hva slags seter hadde dere ønsket SAS eller Norwegian skulle putte inn, med tanke på komfort ?
Ok, skal spesifisere litt; hvis dere skulle kjøpe 737 eller 320, hva slags seter hadde dere ønsket SAS eller Norwegian skulle putte inn, med tanke på komfort ?