http://www.op.no/nyheter/article5157052.ece
(Fra østlandsposten)
Skal bli spennende å følge utviklingen.....................
(Fra østlandsposten)
Skal bli spennende å følge utviklingen.....................
Jeg tror Torp kunne vært tjent med en Rute mot Sverige, Landvetter evnt Arlanda!
Håper også Wizz fortsetter å bruke ENTO!
Jeg tror Torp kunne vært tjent med en Rute mot Sverige, Landvetter evnt Arlanda!
Widerøe hadde jo en rute til ARN før.
Det er år og dag siden WF lanserte nye ruter fra TRF, spørsmålet er om det kan ventes noe nytt på denne fronten fremover eller om de har nok med ekspansjonen på Vestlandet og i Trøndelag.
Det var så mange som skulle reise ut at flyplassen måtte leie seg et jorde av nabobonden for at alle skulle få parkert.
Det er vel ikke helt riktig, det er riktignok et aar siden rutene nordover til Bodoe og Tromsoe ble etablert fra Torp. Aar og dag-utrykket pleier aa brukes om noe som skjedde for mye lenger siden.
Dessuten, BOO/TOS er jo også lavfrekvensruter selv om de går oftere nå på sommeren.
Nå tenker jeg helst utland selv om jeg ikke spesifiserte det. Dessuten, BOO/TOS er jo også lavfrekvensruter selv om de går oftere nå på sommeren.
Utenlandsruter (utover København) fra Torp er vel ganske langt unna Widerøes forretningsplan. Hvilke ruter skulle det være?
Det vil jeg overhodet ikke si og flere ruter TRF-utland var under vurdering når jeg jobbet i selskapet 2002-07. Q400 passer utmerket til regionale utenlandsruter fra TRF til flere byer i Nord Europa. Men det virker som det er blitt stille på den fronten nå.