Mer KLM trøbbel i TRD

Re: Mer KLM trøbbel i TRD

KLM sliter enormt på TRD om dagen, ingen tvil om det. Ser en KLM Fokker 100 maskin stående utenfor Terminal B stadig vekk.... :(

I dag er det vel antagelig ikke F100 eller KLM sin feil... AMS ble stengt en tid på grunn av Turkish ulykken.

I dag er det vel antagelig ikke F100 eller KLM sin feil... AMS ble stengt en tid på grunn av Turkish ulykken.

Jeg kjenner noen som skulle med denne flighten. Den hadde trøbbel før AMS ble stengt.

Ja, det skulle jo ikke forbause noen om en F100 fra Citihopper hadde småproblemer igjen. I dag gjorde det antagelig ikke så mye, da det sikkert er ganske mye kaos i AMS uansett, og lang ventetid for å komme ned (Har hørt de har åpnet med begrenset kapasitet).

Så forresten ikke at det var 06:15 avgangen, det var jo lenge før noe skjedde på AMS. De fleste har nok mistet connections så det holder. 5timer og 45 min er lenge å vente på TRD.

Er det noen som forresten vet om det er samme type problemer som går igjen på F100, eller om de bare er slitene og nærmer seg pensionsalderen?

Så teknisk personell dreiv å skrudde på den i natt men så ikke hvilket selskap han tilhørte.

Hvordan er det med Austrian sine Fokkermaskiner som oppererer OSL? Virker ikke som om de har problemer.. ?

Så vidt jeg vet har Martinair teknisk på fokkerene til KLC....

mulig jeg bommer, men var sånn en periode hvertfall

Martinair har fremdeles teknisk på Fokkerene.

Ikke direkte relatert til KLC sine problemer på TRD, men Martinair stasjonerer en tekniker på Torp fremover, på ukentlig skift, for å bedre statistikkene der.
TRD og TRF har jo sånn sett det samme problemet. Blir det snag på flyet, så blir det stående inntil neste flight fra AMS kommer...

Martinair har fremdeles teknisk på Fokkerene.

Ikke direkte relatert til KLC sine problemer på TRD, men Martinair stasjonerer en tekniker på Torp fremover, på ukentlig skift, for å bedre statistikkene der.
TRD og TRF har jo sånn sett det samme problemet. Blir det snag på flyet, så blir det stående inntil neste flight fra AMS kommer...

Evt kan Værnesflyet lande på Torp og plukke opp mer passasjerer om Torpmaskinen får problemer.

Har Martinair Fokkere i flåten sin?

Trodde de kun hadde MD-11, A320 og B763...

Det er som regel de fokkerne som KLM tok over etter Air UK som skaper problemer! Air UK var ikke de beste på MX sies det. Merpati fokkerne som KLM har, er vist mere pålitelige.

Hvor mange er det som KLM tok over fra Air UK? Og er det bare F100 det er snakk om?

Morgenavgangen fra TRD var forsinket i dag også..... Er det noen som har oversikt over regulariteten til denne spesifikke avgangen?

Hvor mange er det som KLM tok over fra Air UK? Og er det bare F100 det er snakk om?

Det er både F70 og F100. Og ingen teknikere i nærheten av OSL eller TRD som er kapabel til denne flytypen heller.

Back