Vil fortsatt prøve seg på BDU tenker eg. Dessute bør da SGS frykte dette. Rfly får da en sjangs til å vise seg fram. Rfly er da dei eneste med handling på BDU etter 1. mai?
Vil fortsatt prøve seg på BDU tenker eg. Dessute bør da SGS frykte dette. Rfly får da en sjangs til å vise seg fram. Rfly er da dei eneste med handling på BDU etter 1. mai?
På permanent basis? Sjekket en tilfeldig dato i mai, og flytida på SK 4431 er akkurat like lang som alle andre fly TOS-OSL. Mao ikke lagt inn ekstra flytid eller bakkestopp.
På permanent basis? Sjekket en tilfeldig dato i mai, og flytida på SK 4431 er akkurat like lang som alle andre fly TOS-OSL. Mao ikke lagt inn ekstra flytid eller bakkestopp.
Nei, det var bare igår. Jeg kjørte noen til flyplassen som skulle med det flyet og når jeg sjekket om de kom seg avgårde på tiden så jeg at de fikk en ufrivillig mellomlanding PÅ BDU
Det hender en gang i ny og ne at SAS slår sammen to ruter og rerouter et fly som skulle ha gått f.eks TOS-OSL og sender den via Bardufoss eller Bodø. Dette skjer f.eks hvis de mangler fly pga av teknisk feil evnt. andre operasjonelle årsaker.
Det hender en gang i ny og ne at SAS slår sammen to ruter og rerouter et fly som skulle ha gått f.eks TOS-OSL og sender den via Bardufoss eller Bodø. Dette skjer f.eks hvis de mangler fly pga av teknisk feil evnt. andre operasjonelle årsaker.