Meget bra salg på SAS Web Shop!

Re: Meget bra salg på SAS Web Shop!

MOW - du kan jo få det sendt til kontoret....

Har allerede en klokke på vei til lokalkontoret. Hadde tenkt å kjøpe en på veien over, så dette passet jo bra! ^_^

Men når jeg ser på den svenske og danske siden, er bussen 'normalt' priset, så her er det nok noen som har glemt å legge på en null ... så hold på kvitteringene og ikke bli forbauset om det står 690 når kredittkortutskriften kommer.. Stå på krava!! :cool:

Sånn med tanke på at det er et stort salg og mye annet billig tror jeg man står ganske godt juridisk i forhold til å ha handlet i god tro også.

BizFlyer: www.crewguide.net

Uten å røpe for mye skjer det noe nytt (og ganske spennende synes jeg) i forhold til webshoppen fra juni/juli.

Vel, da ble det 340 modell og en retro Braatens bag.

Morro med salg :-)

Fortsatt 69 kr og på lager. Har Crossroads virkelig så mange liggende på lageret av A340? Vi snakker vel om sikkert 20+ som er rapportert bestilt her på forumet.

Da har jeg faatt shipping confirmation paa klokken min, saa faar vi se hvor lang tid den bruker over 'Dammen'.

Foreløpig ikke fått noe annet enn ordrebekreftelsen som kom ved bestilling. De har vel mange ordre å behandle ^_^

Foreløpig ikke fått noe annet enn ordrebekreftelsen som kom ved bestilling. De har vel mange ordre å behandle ^_^

Venter også på epost vedr bekreftelsen, men har ordrebekreftelsen skrevet ut

Synes det hele er litt morsomt, her blir vi helt ville og kjøper masse pga tilbud, noe som en egentlig forbinder med kvinnfolk på en klesbutikk som har gode tilbud. Men vi gutta er jaggu ikke bedre når det kommer til stykket. :lol:

Nei, nå må jeg ikke kjøpe mer.. :colgate:

nettopp bestilt a340-300 modell til 69 jeg, det ble hvis den på meg og!

Synes det hele er litt morsomt, her blir vi helt ville og kjøper masse pga tilbud, noe som en egentlig forbinder med kvinnfolk på en klesbutikk som har gode tilbud. Men vi gutta er jaggu ikke bedre når det kommer til stykket. :lol:

Det er en stoooor forskjell: Vi gutta går inn, kjøper det vi skal ha og forsvinner. jentene bruker som regel hele dagen .... ^_^

Det er en stoooor forskjell: Vi gutta går inn, kjøper det vi skal ha og forsvinner. jentene bruker som regel hele dagen .... ^_^

Ja, det har du sannelig helt rett i. :)

Funderer på om jeg skulle kjøpt ei fin klokke..:rolleyes:

Begynner å lurer på hva Crossroads holder på med. Fikk nettopp en e-post der de skriver at SAS Stratus EXP Flight bag som jeg bestilte ikke lenger er i sortimentet med spørsmål om det er ok å sende ordren uten denne bag'en. Går inn på SAS Web Shop nå og den står oppført i nettbutikken med status "På lager"... :rolleyes:

Sendte dem et svar om at dette var ok hvis den ikke er på lager lenger, men at det i følge nettbutikken deres er plenty av den fortsatt :) Får se hva de svarer...

Jeg fikk også en mail fra Crossroads nå om at 13 piece Airport Playset var utsolgt - jeg som hadde lyst på denne til "bursdagsgave til lillebror" - egentlig meg selv. V

Skal se om jeg kan adde noe annet til min order så jeg kommer fri av bursdagsgave-stresset.. Vurderer på pur og be dem adde en feilpriset A340...

Får håpe ikke "dessverre vi er utsolgt" blir gjennomgangstonen til Crossroads. Tenker da spesielt på A340-modellen ^_^

Jeg bestilte a340 modellen i dag, tror du at det blir fare for den meldingen for meg?

Jeg bestilte a340 modellen i dag, tror du at det blir fare for den meldingen for meg?

Sjansen er jo større for deg enn hos de som bestilte i går, men det er vel bare å vente å se ;)
Men har vi ikke rett på denne varen ettersom det står at den er på lager og i sortimentet?
Det samme gjelder vel prisen?

Jeg har i hvert fall sikret meg en Print Screen!

I såfall må de hvis de har gått tomt ,sende modellene til oss straks når de er på lager igjen!

Back