Meget bra salg på SAS Web Shop!

Re: Meget bra salg på SAS Web Shop!

SAS Stratus EXP Flight bag som jeg kjøpte i helgen ser jeg har forsvunnet fra sortimentet på SAS Webshop. Men siden jeg har fått ordrebekreftelse og ikke hørt noe mer så regner jeg med at den dukker opp uansett.

Kanskje folk kan legge inn her når de mottar varene sånn at vi får en anelse om leveringstiden til denne nettbutikken. Ser under "Betingelser" at de har som mål å postlegge varene innen 10 arbeidsdager fra ordredato.

Noen som vet hvor lenge dette salget varer? Jeg har kjøpt et par ting, men jeg vurderer noe mer, men vil se det an litt om mulig.

SAS A340-300 1:100 i skrivende stund til 69 kr!!! Veiledende pris: 1110 kr!

Har bestilt og fått ordrebekreftelse, inkludert frakt ble det 148 kr :) Hadde sikkert ikke bruk for den, men til den prisen så kan man jo ikke la være :colgate:

Attachments

• ScreenShot009.jpg
    ScreenShot009.jpg
    42.9 KB · Views: 243
Last edited:

Å dæven, hvorfor koster den minst nå den for ikke lenge siden kostet mest? kaskje jeg og bestiller.

SAS A340-300 1:100 i skrivende stund til 69 kr!!! Veiledende pris: 1110 kr!

Har bestilt og fått ordrebekreftelse, inkludert frakt ble det 148 kr :) Hadde sikkert ikke bruk for den, men til den prisen så kan man jo ikke la være :colgate:

Dæsken, det må jeg si! Kastet meg inn og bestilte jeg også! Bestilte også kapteinsuniform og lue til Bizflyer jr så var det jo iallefall en god unskyldning for å handle!:colgate:

BF:cool2

MOW - du kan jo få det sendt til kontoret....

Er nok en liten skriveleif i butikken. De annonserer jo salg over hele siden så det å få denne for 69 kr når veiledende er 1110 kr er jo salg med stor S og må tas som et meget godt tilbud:)

Ser på EU-versjonen at den prises til 69 EUR... mulig noen som har vært litt rask på avtrekkeren der? ^_^

Men kjøpt er kjøpt og salg er salg (så lenge det varer) :colgate:

Da ble jeg eier av 2 fete SAS A340:300 i 1:100 til den nette sum av NOK217 inkl. frakt :colgate:

Hvordan er det mulig med et avslag på 1000 kr?, er vel ikke utenkelig at det skulle ha stått en 0 bak 69,- :)

Bestilte en jeg også + div. Klær :)

Last edited:

Ble en A340-300 og A321 på meg også, ikke ille det for ca 250,- :colgate:

En rask opptelling her på forumet tilsier at det er solgt +/- 10 stk hittil siden ca kl 19. De vil nok synes at det er unormalt mange A340 som skal plukkes fra lageret imorgen tipper jeg :colgate:

Jeg har i hvertfall kjøpt 5 A-340, 1 MD og 1 -600, og jeg vet om en annen her inne som også har kjøpt et par. Så da lyser vel varsellampene snart rødt hos Web Shop! Tror jeg blir nødt til å glasse inn balkongen og lage mitt eget lille flymuseum.

Glemte forresten å si HEI! Har fulgt med en god stund, men dette er mine første 2 poster...

Velkommen :) Da er det vel rundt 20 bestilte A340 bare ikveld da. Crossroads (som driver butikken) får litt å gjøre imorgen :rolleyes:

Har de virkelig ha så mange på lager, eller kan det bli flere av oss som får mail om at de er utsolgt?

Det var da voldsomt til salg da hos dem! Er det opphørssalg?

Prøvde å finne denne SAS guiden hvor de har reisetips fra SAS ansatte. Men har ikke funnet den. Noen andre som har sett den?

BF:cool2

Back