Meget bra salg på SAS Web Shop!

Re: Meget bra salg på SAS Web Shop!

Det får man si ... ser ut som det kan bli en klokke på meg ... utsjekk går dårlig i Firefox dog .. men der er SAS svake generelt ... får prøve IE ..

Har lenge hatt lyst på en av de retro klokkene. Men jeg har synes at 1600 kr har vært for dyrt. Men nå slo jeg til med halv pris. I tillegg ble det en PC-sekk på meg. Burde ha byttet ut den jeg bruker i dag for lenge siden. Dessuten måtte jeg bare ha den Braathens retro-bag'en. Kun 50 kr! Ikke noe å si på det!

Takk for tipset!
(PS: Betalte selvfølgelig med EB/Mastercard og får poeng for kjøpet - hehe!)

BF:cool2

Betalte med bensinkortet .. kanskje jeg får en liter eller to istedet .. ;)

Denne burde man imidlertid rette opp:

Obs. Hvis du ønsker at få din ordre leveret uden for Norge, skal du klikke på det britiske flag oppe i højre hjørne, og foretage din ordre i denne shop.

Intet britisk flagg å se ...

Bestilt noe her også :)
1 st Retroline - Oslo Braathen á pris 50,00 NOK
1 st SAS Collection 72cm trolley (Farge:Black/champ) á pris 749,00 NOK
1 st SAS Stratus EXP Flight bag á pris 199,00 NOK

Inkludert frakt så ble det i underkant av 1100 NOK. Eller 110 poeng :p

utsjekk går dårlig i Firefox dog
Fungerte flott her.

Ble en Braathens retrobag til kun 50,-, en SAS retro New York-bag, samt et "flyplass-lekesett" til min lillebror som hadde bursdag forrige uke. Tror egentlig jeg hadde mest lyst på settet selv, men det får være.

Å eg på mandag som bestilte en flymodell , og et par dager etterpå ser jeg disse prisene!!! jeg er utrolig sur nå!

På meg ble det både flymodell, klokke, koffert, retroveske og litt annet rask.

Retro bag til meg selv. Tina bamse, flyvertinne kjole og caps til min datter. Det blir stas det...!!!

Kjøpt masse tull jeg ikke trenger jeg også, massesuggesjon er virkningsfullt :-)

Last edited:
Back