• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Meg - og min A380...

Merkelig. Men en faktor er nok at jeg søkte pris for Air France Oslo - Paris - London t/r.
Hvor og når bestillte du?

Jeg er rimelig sikker på at jeg bestilte den første dagen, fordi bookingsystemet kom ikke en gang opp med hvilken maskintype som skulle fly - jeg visste bare flight-nr, og bestilte etter det da dette var bekreftet via andre til å være riktig flight... Jeg betalte rett i overkant av kr 500,- for London-Paris-London...


H
 
AF kjørte ekstremt lave priser for disse flightene i en periode. De ser ut til å være borte nå.
 
AF kjørte ekstremt lave priser for disse flightene i en periode. De ser ut til å være borte nå.

Stemmer nok det... Purseren ombord i den ene flighten sa at det hadde vært fullbooket på hver eneste flight han hadde vært med på, og denne flighten jeg var med på var t.o.m. overbooket... Så interessen har nok vært kollosalt stor, og da går vel også prisen opp...

H
 
Veldig flott fly, det kan man da vel si. Fine bilder var det også, jeg synes ikke kvaliteten var så alt for dårlig for å være kompaktkamera da ;)
Men hvorfor liker du ikke 2etg's fly? Uansett, ser fram til rapport!

Vurderte opp og ned om jeg skulle ta meg en tur jeg også (OSL-CDG-LHR-OSL), men det ble ikke noe av - ikke nok tid rett og slett :/
Bildene er virkelig flotte, men ærlig talt - maskinen ser jo ut som et vannhode. 744'en ser da mye mer potent ut, om jeg så må si, på en måte litt mer maskulin.
 
Bildene er virkelig flotte, men ærlig talt - maskinen ser jo ut som et vannhode. 744'en ser da mye mer potent ut, om jeg så må si, på en måte litt mer maskulin.

Ordet "vannhode" har jeg faktisk brukt om maskinen tidligere, uten å trekke paralleller så ser man tydelig trekk som minner om det - og det tror jeg ene og alene er at cockpit finnes der den er, og ikke som på 747 - på toppen... Og ja, som jeg skrev i innledningen - går man etter utseende, så velger jeg 747 hver dag som helst - men så er det alt dette andre da, som IKKE har med utseende/design å gjøre... Den er bare RÅ!


H
 
Aj aj! Rett og slett herlig, A388 er en utrolig flott maskin -
og å se den i virkeligheten slår bare alt. Var mektig når jeg
så flere av denne på LHR for litt siden, ser fram til din T/R.
 
Dette er en nydelig maskin! Dersom du har flere bilder, absolutt hva som helst av A388, vær så vennlig å del med oss! :) Flotte bilder dette Harald, er ikke det minste misunnelig.. ;)
 
Back
Top