Jeg er rimelig sikker på at jeg bestilte den første dagen, fordi bookingsystemet kom ikke en gang opp med hvilken maskintype som skulle fly - jeg visste bare flight-nr, og bestilte etter det da dette var bekreftet via andre til å være riktig flight... Jeg betalte rett i overkant av kr 500,- for London-Paris-London...
Stemmer nok det... Purseren ombord i den ene flighten sa at det hadde vært fullbooket på hver eneste flight han hadde vært med på, og denne flighten jeg var med på var t.o.m. overbooket... Så interessen har nok vært kollosalt stor, og da går vel også prisen opp...
Veldig flott fly, det kan man da vel si. Fine bilder var det også, jeg synes ikke kvaliteten var så alt for dårlig for å være kompaktkamera da
Men hvorfor liker du ikke 2etg's fly? Uansett, ser fram til rapport!
Vurderte opp og ned om jeg skulle ta meg en tur jeg også (OSL-CDG-LHR-OSL), men det ble ikke noe av - ikke nok tid rett og slett :/
Bildene er virkelig flotte, men ærlig talt - maskinen ser jo ut som et vannhode. 744'en ser da mye mer potent ut, om jeg så må si, på en måte litt mer maskulin.
Bildene er virkelig flotte, men ærlig talt - maskinen ser jo ut som et vannhode. 744'en ser da mye mer potent ut, om jeg så må si, på en måte litt mer maskulin.
Ordet "vannhode" har jeg faktisk brukt om maskinen tidligere, uten å trekke paralleller så ser man tydelig trekk som minner om det - og det tror jeg ene og alene er at cockpit finnes der den er, og ikke som på 747 - på toppen... Og ja, som jeg skrev i innledningen - går man etter utseende, så velger jeg 747 hver dag som helst - men så er det alt dette andre da, som IKKE har med utseende/design å gjøre... Den er bare RÅ!
Aj aj! Rett og slett herlig, A388 er en utrolig flott maskin -
og å se den i virkeligheten slår bare alt. Var mektig når jeg
så flere av denne på LHR for litt siden, ser fram til din T/R.
Dette er en nydelig maskin! Dersom du har flere bilder, absolutt hva som helst av A388, vær så vennlig å del med oss! Flotte bilder dette Harald, er ikke det minste misunnelig..