Marius_S ScanFlyer Blue 4 Apr 2008 #1 For de som vet det, hvor lang tid pleier det å ta før jeg får dette kortet? Meldte meg inn 11. mars, så jeg synes det begynner å ta litt lang tid...
For de som vet det, hvor lang tid pleier det å ta før jeg får dette kortet? Meldte meg inn 11. mars, så jeg synes det begynner å ta litt lang tid...
Martin Moderator Medlem 4 Apr 2008 #2 Vet ikke hvordan det er med Milage Plus, men Flying Blue sendte ikke meg kortet mitt før jeg hadde hatt en Skyteam-flight.. Meldte meg inn i mars i fjor, og fikk kortet i juli.
Vet ikke hvordan det er med Milage Plus, men Flying Blue sendte ikke meg kortet mitt før jeg hadde hatt en Skyteam-flight.. Meldte meg inn i mars i fjor, og fikk kortet i juli.
Marius_S ScanFlyer Blue 4 Apr 2008 #3 Ok, da er det vel bare å vente litt til da. Reiser jo med Stjernealliansen nå i april, så da får vi se om det dukker opp noe kort etterhvert.
Ok, da er det vel bare å vente litt til da. Reiser jo med Stjernealliansen nå i april, så da får vi se om det dukker opp noe kort etterhvert.