catocontrol
Air Traffic Controller
Er det vanlig at Finair stiller med MD11 innenlands? :skepHørte om noen som hadde opplevd dette. Det kan da umulig lønne seg? Jeg er misunnelig!!! Det største vi ser innenlands her, er jo en litt lang 737:mol
Originally posted by MD11
Ellers er Thailand landet for å oppleve widebodies på innlandsruter. B777, B744, B743 og A330 florerer på rutene fra BKK og ut i "distriktene":up: Hadde selv B777-300 på BKK-HKT, stor opplevelse!
Originally posted by VC-10
Ellers så var det jo stas den perioden SAS benyttet en Scanair DC-8-63 på FBU-Bergen på ukedagene
Originally posted by LN-MOW
Ellers så var det jo stas den perioden SAS benyttet en Scanair DC-8-63 på FBU-Bergen på ukedagene
Det var ikke saa stas for oss som jobbet med dem. Trust me.
Originally posted by Someone
Originally posted by LN-MOW
Det var ikke saa stas for oss som jobbet med dem. Trust me.
Hvorfor....vi unge som aldri har sett en DC8 i annet bruk enn som cargo lurer litt på det
Originally posted by catocontrol
Ja ok. Dette var nå i påska, fra nord til sør. Jeg er ennå misunnelig da![]()
Det var nok Scanair DC-10 i Sverige, ja. For å utnytte stor kapasitet. Og som de som jobbet på flyplassen har skrevet, så var det strev nok med den DC-8 sesongen på FBU. Men for oss som bare så den komme og gå, var det kjempekjekt å se den flotte maskinen med de orange stripene under buken komme seilende.Originally posted by VC-10
Mener å huske at SAS benyttet DC-10 på sent kvelds- tidlig morgenfly på en eller annen travel svensk innenriksstrekning (GOT ARN?). Kanskje det var Scanairmaskiner de benyttet (jeg husker ikke helt)?
Ellers så var det jo stas den perioden SAS benyttet en Scanair DC-8-63 på FBU-Bergen på ukedagene. Det varte vel ikke mer en én sesong. Dessverre fikk jeg aldri mulgheten til å benytte anledningen til en slik tur!
:spin: VC-10
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.