MD-80 på sola!!!!! :O

Re: MD-80 på sola!!!!! :O

Synes FlightDeck opptrer veldig overlegent i denne tråden.

Det var ikke vondt ment - bare en refleksjon, men jeg skjønner nå at folk gjerne vil bli oppdatert når klassikeren MD-80 er på norsk jord ;)

Du skulle sett hva en stolt DC-8 ville ha brakt frem av utropstegn.....;)

Nettopp - og da hadde jeg hatt litt større tilbøyelighet for å forstå både utropstegn og voldsomt engasjement. Men alt er jo relativt, og alle har jo ikke sett en MD-80 så ofte.

Last edited:

La nå kidsa få ha engasjementet for fly,vær heller glad for at noen gidder å tipse andre her på forumet :)

Er det virkelig nødvendig med slike tråder? At en MD-80 fra SAS er på en norsk flyplass er vel ikke så uvanlig, i alle fall ikke om vi ser det litt perspektiv.

Jeg deler denne kommentaren og.

Synes FlightDeck opptrer veldig overlegent i denne tråden. Om noen synes det er stas å få en MD80 på besøk på Sola så må de få lov til å juble litt over det. Hadde blitt like "happy" jeg om MD maskinen hadde kommet til TRD, er jo flere år siden jeg sist så de og fløy med de til og fra Værnes.

Nei , det synes jeg ikke Flightdeck gjør.

I et åpent forum må det være lov til å stille spørsmål uten man skal bli hårsår eller ta seg nær av spørsmål eller kommentarer så lenge disse er innen rimelige og høflige grenser.

En slik tråd som er startet her bør vel ligge under Bilder skulle jeg tro.

At den er på Sola er veldig uvanlig. Fortsett med slike alerter, ellers så blir det bare bursdagshilsener og vintips innpå her. Er jo et flyforum dette , eller tar eg feil der også ?
Her en snutt av en MD-take off ifra Sola , er ikke dette et fly som trenger omtale, så vet ikke jeg http://www.youtube.com/watch?v=HbXXZmUUqJY&feature=channel_page

Godt poeng Lennart , men legg det under Bilder & Foto er min anbefaling.

Jeg synes det er fint å se MD-maskiner i SAS-farger. Det er alt for lite av dem på OSL for tiden, fint og bra at de tar turen innom Sola også. Flotte fly. Fin video også.:)

Yo Danielsen, jeg er forsatt eier av det bildet, og jeg hadde tenkt å poste det her :D

Back