• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Folkens

Lista blir sendt til Eurobonus i dag for kredittering. Dersom du ikke har sendt Eurobonus # ditt til Melinda før slutten av dagen i dag, kan de ikke kreditteres.

Hvor har det stått at vi skal sende EB-nr til Melinda... Kan ikke huske at jeg har gjort/lest det noen plass...?
Lå det på den originale påmeldingen...?

Jeg savner fortsatt de 25 K poengene jeg vant i CC quizen. Har sendt flere mailer frem og tilbake, men ennå ikke fått noe.

Heller ikke fått de 2000 poengene fra Eurobonus.

Sendte mail til CC i går og poengene kom i dag! God service.

Folkens

Lista blir sendt til Eurobonus i dag for kredittering. Dersom du ikke har sendt Eurobonus # ditt til Melinda før slutten av dagen i dag, kan de ikke kreditteres.
Håper det holdt å sende til deg? Skulle så gjerne fått påminninga på mail ;)

Hvor har det stått at vi skal sende EB-nr til Melinda... Kan ikke huske at jeg har gjort/lest det noen plass...?
Lå det på den originale påmeldingen...?

Det kom ein PM til dei som hadde meldt seg på (min melding ankom 30.april).

Edit: Det skulle vel strengt tatt sendes til Tommy iht. meldinga, men må rekne med at Melinda også då har motteke det.

Har sendt inn Eurobonusnummer til Melinda da jeg meldte meg på så satser på at det kommer.

Still waitin' på CC status.. håper det kommer snart :D

Still waitin' på CC status.. håper det kommer snart :D

Send Tommy/Melinda en melding. Tydeligvis noe som ikke er kommet frem .. Fikk status umiddelbart og har allerede nytt fire Store Rom. :)

Folkens, da har vi ENDELIG fått inn alle Eurobonusnummerene etter litt masing.

Listen er sendt til SAS i dag og jeg spurte hvor lang tid det vil ta. Poster når jeg har fått svar.

I mellomtiden har jeg konsolidert alle innkomne reisebrev fra den herlige dagen, hadde vært fint om du tok deg tid til å titte på disse og stemme på det du synes er den beste rapporten

http://forum.bonusfeber.no/threads/...rittreisebrev-fra-nordic-do2-md80-megado.360/

Da var jeg også blitt Concierge :D
Time to book!

Fått inn 2000EB poeng idag men det vises ikke på lista over aktiviteter. Gjelder det flere deltakere her?

Fått inn 1000 poeng som ikkje vises på aktivteter..... er det MD-do'et, mangler det vel 1000...? Vanligvis kan det ta 1 dag før elementer viser i lista.

06 nov 2013
MD80 Final Event
Hope you enjoyed it
Extra Points
2 000
0

2000 poeng med tekst MD80 Final Event vises i appen nå:-)

Har også fått inn 2000 poeng.

Trodde at var grunnpoeng vi skulle få, ikke ekstrapoeng...

Last edited:
Back