Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Er det noe mer info om hotellarrangmentene å få? Eller kan vi bare booke rom ved de respektive hotellene som skal benyttes?

Er det noe mer info om hotellarrangmentene å få? Eller kan vi bare booke rom ved de respektive hotellene som skal benyttes?
Hvis det er som tidligere MegaDO så kommer det mer informasjon om dette senere. I og med at det blir egne priser for gruppen så får vi nok en egen bookinglink.

Stiller min plass ombord til disposisjon til neste, så komiteen er klar over dette!

God flight alle sammen! :)

CHECK-IN.dk har fått med seg at det skal arrangeres farvel-events i forbindelse med MD80 skal ut av drift.
Det ses blandt andet på det norske internetforum Flyprat, der er et forum for fly-entusiaster i Skandinavien. Her annonceres der i øjeblikket for ikke mindre end to events i relation til SAS’ MD-80-exit.
http://www.check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=76542#.UYyvncoVRrY

Da var lønningsdagen kommet og i stedet for lønningspils ble det lønnings-flybillett til MD80DO. Gleder meg!

Da var lønningsdagen kommet og i stedet for lønningspils ble det lønnings-flybillett til MD80DO. Gleder meg!

Skal vel ikke se helt bort fra at det blir en pils eller to ut av den turen heller. ;)

Kl 1000 i morgen loerdag norsk tid (11.) aapnes DOet for offentlig salg. Linken blir lagt ut i denne traaden. Siste MegaDO solgte ut paa 6 minutter oekonomisetene gaar foerst..

I loepet av natten ble Economy utsolgt. Jeg har derfor konvertert 2 rader i business, saa det er naa fortsatt 6 seter ledig i Economy og 4 i business

YES! Tusen takk til deg Tommy :-)

Jeg har nølt lenge (altfor lenge) med dette skjønner jeg... men nå fikk jeg en av de siste 6 setene i Economy - så da er det vel bare å glede seg :-) Jippi!!! Er vel kanskje i seneste laget å ønske seg window seat?

Etter hva jeg hørte så må alle med economybillett sjekke inn all bagasje unntatt det de har i lommene og evt på fanget.

Eneste unntak er medlemmer av arrangementskomiteen og Flyprat-medlemmer som er over 40 år, eller har vært medlem av Flyprat siden 2007. (Og de i businessclass da, såklart)

Kan noen vennligst bekrefte at jeg får ta med 23kg innsjekket bagasje? Skal nemlig videre fra CPH med TK via mange, mange plasser... :p

Og takk for at du åpnet for mer ECO - bestilte nettopp ;) Blir kjekt å se fjes til disse nick'ene her inne!

Kan noen vennligst bekrefte at jeg får ta med 23kg innsjekket bagasje? Skal nemlig videre fra CPH med TK via mange, mange plasser... :p

Og takk for at du åpnet for mer ECO - bestilte nettopp ;) Blir kjekt å se fjes til disse nick'ene her inne!

Blir god plass i bagasjerommet ;) Vi har ikke satt noe policy, men ett par kofferter eller tre er det ingen problem at du sjekker inn

Folkens, 4 seter i Economy igjen. Tar ganske saa sikkert ut minst en rad til i business naar Economy selger ut igjen snart

Du vil motta en booking link direkte fra meg paa epost naar jeg mottar dette fra Club Carlson. ETA om noen uker

Folkens! Da har jeg konvertert den siste business raden paa flyet, det er naa ett sete i Economy og to i Business som er usolgt, totalt 3 seter igjen paa flyet

Du vil motta en booking link direkte fra meg paa epost naar jeg mottar dette fra Club Carlson. ETA om noen uker

Folkens! Da har jeg konvertert den siste business raden paa flyet, det er naa ett sete i Economy og to i Business som er usolgt, totalt 3 seter igjen paa flyet

Saft suse, da blir Biz så eksklusivt at vi nesten heller kunne kalt det F og re-introdusert det hos SAS.

Saft suse, da blir Biz så eksklusivt at vi nesten heller kunne kalt det F og re-introdusert det hos SAS.

16 pax i Biz kontra 20-24 planlagt. Det du faar servert i biz er nok naermere F, ja;)

Back