Hvis det er som tidligere MegaDO så kommer det mer informasjon om dette senere. I og med at det blir egne priser for gruppen så får vi nok en egen bookinglink.Er det noe mer info om hotellarrangmentene å få? Eller kan vi bare booke rom ved de respektive hotellene som skal benyttes?
http://www.check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=76542#.UYyvncoVRrYDet ses blandt andet på det norske internetforum Flyprat, der er et forum for fly-entusiaster i Skandinavien. Her annonceres der i øjeblikket for ikke mindre end to events i relation til SAS’ MD-80-exit.
Da var lønningsdagen kommet og i stedet for lønningspils ble det lønnings-flybillett til MD80DO. Gleder meg!
Etter hva jeg hørte så må alle med economybillett sjekke inn all bagasje unntatt det de har i lommene og evt på fanget.
Eneste unntak er medlemmer av arrangementskomiteen og Flyprat-medlemmer som er over 40 år, eller har vært medlem av Flyprat siden 2007. (Og de i businessclass da, såklart)
Kan noen vennligst bekrefte at jeg får ta med 23kg innsjekket bagasje? Skal nemlig videre fra CPH med TK via mange, mange plasser...
Og takk for at du åpnet for mer ECO - bestilte nettoppBlir kjekt å se fjes til disse nick'ene her inne!
Er det noe mer info om hotellarrangmentene å få? Eller kan vi bare booke rom ved de respektive hotellene som skal benyttes?
Du vil motta en booking link direkte fra meg paa epost naar jeg mottar dette fra Club Carlson. ETA om noen uker
Folkens! Da har jeg konvertert den siste business raden paa flyet, det er naa ett sete i Economy og to i Business som er usolgt, totalt 3 seter igjen paa flyet
Saft suse, da blir Biz så eksklusivt at vi nesten heller kunne kalt det F og re-introdusert det hos SAS.
Hvor sitter Richard Quest? :lol:
Kjipklasse, sammen med Mr. Petersen og undertegnede![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.