• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mangler noen få eurobonus-poeng

Re: Eurobonus poeng!, mangler 250 poeng, hva nå?

Det et kun fly som teller som grunnpoeng, så er du sikker på at du er kun 250 poeng unna? Har du fått poeng fra noe annet enn fly de siste 12 månedene så teller ikke dette mot status

250 mangler ja.
Ille dumt at jeg nå har brukt nesten 1000.- på ting som ikke gir grunnpoeng, når jeg kunne ha kjøpt dette, jaja...

Re: Mangler noen få eurobonus-poeng

Kravet for silverkort er 20000poeng eller 10 flighter. Du har oppnått begge.
Lett å missoppfatte den skalaen der men 22500 betyr i ditt tilfelle kun at da er du halvveis till gull.

Re: Mangler noen få eurobonus-poeng

Kravet for silverkort er 20000poeng eller 10 flighter. Du har oppnått begge.
Lett å missoppfatte den skalaen der men 22500 betyr i ditt tilfelle kun at da er du halvveis till gull.

Steike!, fy f...iller'n :-)
Jeg er (trodde jeg), ganske oppegående!
Hjertelig takk for hjelpen!
Skulle ikke tro jeg har fløyet 6.14 ganger rundt jorden med SAS, og 150 SAS flights.

Last edited:
Back