I inger ScanFlyer Gold 29 Apr 2012 #1 Måne og farger Ikke lett å se kanskje, men det er et fly som krysser månen Ellers noen få fargeklatter fra dagens to turer til OSL. Greit med kort reisevei Luna og et eller annet fly TC-TJJ TC-FBJ OY-PSE OY-RJA
Måne og farger Ikke lett å se kanskje, men det er et fly som krysser månen Ellers noen få fargeklatter fra dagens to turer til OSL. Greit med kort reisevei Luna og et eller annet fly TC-TJJ TC-FBJ OY-PSE OY-RJA
viking1965 ScanFlyer Silver 29 Apr 2012 #3 Re: Måne og farger Du kom meg i forkjøpet med månebildet.. Har jaktet lenge,men faktisk stod lykken en eller annen bi i dag Flotte bilder hvor Corendon var usedvanlig lekker.
Re: Måne og farger Du kom meg i forkjøpet med månebildet.. Har jaktet lenge,men faktisk stod lykken en eller annen bi i dag Flotte bilder hvor Corendon var usedvanlig lekker.
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 29 Apr 2012 #4 Re: Måne og farger Fint med aftensol, blir mer glød i bildene. Flotters Ingers :lol:
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 30 Apr 2012 #5 Re: Måne og farger Fantastisk flotte bilder Topp fra meg kanon liker dette godt, takk for titten og jeg vil ha mer slike bilder.
Re: Måne og farger Fantastisk flotte bilder Topp fra meg kanon liker dette godt, takk for titten og jeg vil ha mer slike bilder.
P PerJohan ScanFlyer Blue 30 Apr 2012 #7 Re: Måne og farger Dette var megaflott Inger :up: Fantastisk månebilder som ikke er lette å få til
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 Apr 2012 #8 Re: Måne og farger Veldig fine bilder. Flott lys!
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 30 Apr 2012 #10 Re: Måne og farger Flotte bilder, Inger Corendon/Detur var nydelig
putzmeister ScanFlyer Dusty 2 May 2012 #11 Re: Måne og farger Contrail i månen var knalltøft, eller fine bilder.