• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mandag

Handlet inn klar for alle konsekvenser. Putin vil avfyre et taktisk atomvåpen på Ukraina innen uken er omme. Mannen er helt gal og må likvideres asap.

Hey, gledelig å se deg her igjen. Jeg har tenkt ofte på hvor rett du innerst inne hadde, mens alle bare latterliggjorde :) Respekt for deg og dine meninger! Vi har bunkret opp en del, i morgen blir det grønnsaker på boks. Fikk med oss de siste vannkannene og bensinkannene, alt er utsolgt. Dessverre ikke fått hånd på kaliumjodid, men med småbarn og gravidemage regner jeg med tyske myndigheter har en eller to overs for oss. Mannen min skaffet våpen i dag også, for alle tilfeller. For en jævla verden, angrer «litt» på å bli gravid i dette, men det så man jo ikke i kortene damals… Har du geigerteller? Jeg har hatt lyst på i åresvis, men er så dyrt. Følger med på værmeldinger for å ha falloutsky i noenlunde kontroll.

Takk :D better safe than sorry. Jeg var så gal at jeg kjøpte jodrix I mars 2020 :lol: Men myndighetene har garantert på lager til barn og unge.
Det var faktisk utsolgt for plastkanner hos Europris og Jula. Men fikk tak i to 20 liter på Biltema.
Forhåpentligvis løser det seg uten atomkrig. Føler vi har slitt nok med korona og fortjener 10 år fri før neste alvorlig krise.

De andre her som spiser andeconfit bør nok bunkere opp ;)

https://www.sikkerhverdag.no/din-beredskap/hendelser-og-kriser/beredskap-i-hjemmet/

God kveld fra København. Her har jeg og Storsmurfen kjørt rundt til kunder i Holbæk, Roskilde, Køge og Taastrup i dag. Da er det ekstra deilig å komme tilbake til hotellet og få en kold bajer.

Har tekstet litt med Russiske kolleger igjennom de siste par dagene og de er i en fortvilet situasjon de også. De fleste har både familie og venner i Ukraina. Noe de mener de fleste der borte har. Så det er så vidt de tør å se på telefonen når de våkner om morgenen. Veldig kjipe greier.

Men som sagt, jeg kan ikke gjøre noe med det. Det eneste jeg kan noe med er å hente en kald Classic i kjøleskapet og titte ut over København fra suiten vår i 20 etg. :)

Ha en fin dag.

Så fort Putin regimet er borte vil EU og USA pøse på med hjelp og bistand. Vi får håpe det går relativt fort.

Men som sagt, jeg kan ikke gjøre noe med det. Det eneste jeg kan noe med er å hente en kald Classic i kjøleskapet og titte ut over København fra suiten vår i 20 etg. :)

Ha en fin dag.

Og husk å gi to Cola til Elefanten! Du å ikke glemme han stakkars.
Han er det eneste positive i alt det triste i disse dager.

Back