• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mandag....

Ombord! Det er utrolig hvor mye bedre dagen blir med en 744, en varm klut og et glass champagne.

Lykkerus!

Et pass i lomma er vel heller ikke å forrakte;)

God ettermiddag fra Portugal. Innmari fint hotellanlegg her, men uten barn hadde det vært et helvete....

Et pass i lomma er vel heller ikke å forrakte;)
Hehe, nei, det er litt relevant! Passet har knapt forlatt mitt aasyn etter at jeg gikk av flyet, kun mens jeg dusjet. :p

Gratulerer… regner med det reddet dagen ganske kraftig..
Det kan du trygt si. Ting som at jeg ikke fikk dratt innom F-loungen i ICN ble ekstremt lite viktig i den store sammenhengen. Ble litt snurt da jeg ble henvist til C-lounge her i Franfurt, trodde jeg hadde tilgang til SEN-loungene naar jeg kom med *A F - men ogsaa det prellet av en straalende fornöyd og litt brisen Peppep etter aa ha blitt skjenket i 10-11 timer. Ellers er biz-loungen rolig og bra, vesentlig bedre enn SAS sine. Og dusjrommene er fantastiske.

Formiddag her i Trondheim.
Passet mitt er der det skal være heldigvis, men det skal fornyes og trenger det ikke med første ;-) Men *den følelsen* unner jeg deg ikke peppep..... :-) bra det ordnet seg!
Flott å høre at ting ordnet seg for deg, Peppep!
Siden det ikke var noen nye oppdateringer her, regner jeg med du kom deg på flyet?
Takk for stötten. ;) Kom meg heldigvis med, fyren som gikk ut med meg for aa ta i mot passet fra taxien (som kostet 460 kr) og fölge meg til gaten var helt rolig, og ba meg slappe av - dette var dagligdags. Tror jeg saa litt bekymret ut. :p

Edit: Det staar forresten SKP paa boardingpasset mitt FRA-BGO. Har lest om dette tidligere, og at enkelte crew tror det betyr platinum. Er spent paa om de bemerket noe om det (personlig hilsen el.l.).

Last edited:
God kveld frå Brussel. Her bur eg midt i EU-strøket, men har ikkje sett særleg mange EU-folk på hotellet. Skal tru om det at dei har klistra over ei av fire stjerner på banneret utanfor hotellet å gjere. Evt. at dusjen ser ut som på bildet. (Tape-jobben er min...). Hotellanlegget her er ikkje særleg å skryte av. (Charlton) Jaja, vi fekk ein tur på Delirium, meget bra bar. Berre synd at det blir ein minst 12-timersdag i morgon på konferanse... Og eg skal vere på topp mellom 1830 og 2100 i morgon (evt. i dag). Jaja. God natt!

Attachments

• 2013-06-03 07.57.10.jpg
    2013-06-03 07.57.10.jpg
    31.5 KB · Views: 43
Back