M A N D A G :-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet og kaffen er servert. I kveld blir det som alltid en treningsøkt og i tillegg skal jeg nok klare minst 10000 skritt. Ha en sprek start på uken du også.

God morgen fra Lillestrøm. Yes det er mandag! :) Kort liten arbeidsdag så skal SAS frakte meg over fjellet i kveld, hvor jeg har hørt noen rykter om at det skal flys med en E2 i morgen... Setter kursen over så får man se om det er noe hold i ryktene... ;) Ha en fin mandag alle sammen!

God morgen fra Mjøndalen stasjon. Det er andre som også skal til Bergen for å fly ny flyvemaskin i morgen.
Jeg tar den lange veien via Sogndal. Det blir et par timers møte i Årdal kommune før vi møtes i Bergen. Min trofaste reisevenn er også klar for tur.
c5966b6f9412dfc9e599f74d9f31c191.jpg

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

Jaggu er det ikke flere som skal prøve en grønn og hvit E2 idag, noen kommer fra bartebyen til byen mellom de syv fjell utpå ettermiddagen :D

Gof morgen fra Trondheim. Håper alle får en flott dag :)

Skulle gjerne vært med å prøvd en grønn en men får heller prøve å levere master innen helgen i stedet for. Stort sett bare korrekturlesing og slikt som gjenstår

Mornings fra Linje 2 retning Tromsø!
Reiser direkte denne gangen, bare bittelitt avbrutt i AMS og BGO.
Tror det blir bra, jeg :)
Beste beste dagen i uken ønskes!

God morgen - ingen grønne fly i sikte for meg. Noen må bygge landet. En kollega her borte, som vel snart er i gang med å bygge landet, har laget Trip Report men får ikke postet, for han er jo ny. Så da kommer han vel kanskje innom her for å si "hei" 10 ganger i løpet av noen dager. God mandag!

God morgen fra Comfort Hotell på Oslo S. Ny dag med kundegruppe på besøk venter.

God tur til alle WF flyverne!

Ha en fin dag

Dagens 4 transportmiddel kommer på fjorden. I dag har jeg vel prøvd samtlige transportmiddel, mangler vel egentlig bare buss.
Kort ferjetur over til Fodnes, kjøre 1 time, 2 timer møte, kjøre tilbake til Sogndal lufthavn og fly til Bergen. Laaaaaang dags ferd mot kveld!
d3d5c404c383f53053d96bfd631e4b95.jpg

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

Mornings’ fra Hexham.
Gitarkjøp neste, før posisjoneringsflighter til BGO via SVG slik at en våkner i rett by mtp. morgendagens WF-eventyr. :)

Mårnings fra det sørlandske!

Grått og overskyet ut i dag, men det gjør jo ikke noe så lenge man jobber innendørs. Nå er det snart lunsj og i vinforeningen i kveld skal vi dykke litt dypere i viner fra California. Blir sikkert snasent!

Blir en travel uke, dog uten å fly grønne jetfly. Men håper alle som skal med får en fin tur og at man ikke ender opp med for såre knær!

4d06a92f1a295a12d97319dfce21d996.jpg

God formiddag fra FCT. Let the fun begin!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallaisen fra NSB R10, riktignok bare fra Lysaker til Oslo S. En lunsj med kona på Ø er planlagt, før det blir noen timer jobbing og reisen mot de grønne med jet kan starte. SK281 tar meg og flere over fjellet

God dag fra en taxi i regnfylte Groruddalen. Først et tre timers møte og så settes kursen mot Bergen og flyvning med grønn liten bambusjet. Ha en finfin mandag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ha det gøy, alle E2’ere ... :up:

G’moorgen fra vestsørøst. Her strømmer det ned fra oven, så fridagen skal stort sett fylles med inneaktiviteter. Men først mer kaffe....

Eftan! Her er vi på plass i DY til Oslo. Dessverre ikkje Bergen :(. Har andre "lure" ting eg må fixe i morgon. Hadde vore veldig artig, men håpar det blir anledning til å flyge E2 seinare i år.

Har tydelegvis vore på ein snurr på då eg bestilte billettane. Eg hadde ein plan om nødutgang, men rad 17 var visst ikkje det. Lure på kva setekartet hos BH egentleg meinte, og kva eg egentleg såg.

God grå mandag fra Stavanger, for her er det høst igjen. Har fått avgårde materiale etter sist ukes befaringer på Helgelandskysten. I morgen blir det møteforberedelser før vi tar turen mot Oslo på onsdag.
Ha en bedre mandag :)

Back