Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Åpner opp en ny uke - siste dag på hjemmekontoret som jeg har hatt i snart 7 år. Skal nok få dagen til å gå. Ha en best start på uken du også.

Morn fra Tønsberg. Her skulle minstemann stå opp ekstra tidlig for å se meg avgårde når jeg i dag endelig(?) returnerer til arbeidslivet. Rx11 i sakte utgave venter og man starter ny jobb med tre dager PowerPoint i Oslo. Skal nok også klare å benytte anledningen til noen øl med bekjente som fortsatt bor i hovedstaden

Bedre morgen fra Victoria BC - en fantastisk spotte dag. Martin Mars Hawaii landet for aller siste gang foran 15000 tilskuere. Det etter 2 Low Pass med Canadian Snowbirds i formasjon. Gledesbrølet fra oss 15000 var i stil med Holmenkollen, men været var varmt og godt solen skinnte - noe som gav endel motlys som nok tar en tur innom Lightroom før bildene kommer på plass.

Nå en rolig kveld på hotell rommet med en Fat Tug IPA fra Driftwood - et stenkast unna…. M/F Coho har avgang 06:10 i morgen….hvilket er greit dog where the fuck do get my Espresso

Mornings fra Hvalstad. 1 barn er kjørt til Ferie-SFO og om litt skal neste kjøres på hockeycamp. På tide kom seg inn i en ishall. I mens en espresso i solen før jeg får ta turen til jobben for å forsøke finne ut av hvem som nå er sjefen min.

God mandag fra Kongsberg.

Her skinner solen og det tegner til å bli en riktig fin dag. Dagen startet som så ofte før på Kongsberg sykehus med litt rutinemessige blodprøver. Det nærmer seg semesterstart nå og jeg merker at det er økt aktivitet på bruket. Det er egentlig bra det. Det er nok mange spente studenter som skal i gang med studier nå fra uken av, blant annet to av mine egne barn, dog ikke på den delen av USN hvor far jobber.

God morgen fra Parkveien. Greit å komme i gang og hyggelig å se kolleger igjen. Flytting til Chile nærmer seg med stormskritt, og første tur sørover er allerede om drøye to uker. Straks møte med min arvtaker fra 1.10. Satser på en løpetur i sensommerkvelden.

God mandag fra Stavanger. Kjekt fotoglimt fra B.C! Ser frem til flere bilder.

Arbeidsuka skal til en forandring tilbringes på kontoret jeg vanligvis sitter hver 6. helg. Blir litt travlere, men da går dagene nok raskere unna. Og arbeidsdagen slutter tidligere en normalt. Kjapp tur ut fra kontoret nå for et legebesøk med den berømte foten. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Knausen. Borte bra, men hjemme best. Ble en meget hyggelig (og spicy) middag med Dubai-gjengen i går og kjenner at nå burde man vel trappe litt ned snart. Nå er det litt jobbing og så finne på noe i solen med arving 2 og 3.

God dag fra jobben! Tidlig start på dagen pga mareritt hos yngstemann. Det er sol, men temperaturen er ikke helt den samme lenger. Gressklipperen skal få luftet seg i dag siden jeg ikke gjorde det på fredag. Konemor er endelig på jobb etter 7 uker med ferie. De har det bra i skoleverket!

Herlig mandag kveld fra Hong Kong. Ferdig med jobb for en drøy time siden, etter en innmar tett langhelg. Har tatt ferga over pytten med mitt nye octopuskort...

9a0d0473b4209a7da2d407d21818e66f.jpg

...og nå vanker det en sjukt velfortjent Sapporo på Kowloon siden.

ff17f8d04e4f66f108fb53da9e948324.jpg

Neppe godkjent av @dc-8-63, men helt klart godkjent av meg

Ha en ekstra best mandag

Last edited:
G’morgen. Nok en uke er i gang. Nå skal jeg først til øyelegen for årlig sjekk, deretter forte meg hjem for å borre opp vpn-tunnellen.

Men først må termokoppen fylles ..

Back