Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

God sommermånedmorgen:-) Kaffe, papiraviser og et par forum på morgenkvisten. Status etter årets første 5 måneder er et snitt på 11400 skritt pr dag - så jeg ligger fint an til nok en Italia tur som jo er premien om jeg går minst 10000 skritt pr dag. Ha en bra start på juni!

Re: Glad lørdag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Klarte tvinge meg tilbake i søvn etter ha våknet alt for tidlig. Hagearbeid og hjemmepusling på programmet. Samt en eller annen form for fysisk fostring. Har like mange skritt på EB, men halvparten av mine er gjennom løping :p

God morgen fra Hvalstad. Klarte tvinge meg tilbake i søvn etter ha våknet alt for tidlig. Hagearbeid og hjemmepusling på programmet. Samt en eller annen form for fysisk fostring. Har like mange skritt på EB, men halvparten av mine er gjennom løping :p

…men får du tur til Italia som premie?

God morgen fra Kongsberg.

Litt å gjøre her i dag. Jeg må spikre på plass en del terassebord på verandaen som jeg måtte fjerne før elektrikeren kom på besøk i går. Det er også litt opprydningsarbeid som må gjøres. Trim står også på programmet i dag med en tur til Bomåsen. I kveld blir det fotball på fjernsynet. Først Ham-Kam Brann klokken 18.00 og så CL finalen 21.00. Godt mor er på tur i helgen slik at far kan ha TV'en for seg selv.

God morgen fra Knausen. Langlunsjen på operaen ble syv timer og det kjennes på kroppen. Det ble 19.600 skritt, men halvparten gjelder ikke da det var med sterk promille. For en by dette er…

Nå skal det snart kokkeleres også blir det nok hagen resten av dagen.

God sommermorgen fra Majorstuen. Morgenkaffe på balkongen er aldri feil. I dag blir det langtidssteking på takterrassen før vi skal i en svær bursdagsfest som garantert blir av festlige slaget. Kanskje en løpetur også slik at jeg kan holde skritt-tritt med andre her inne.

God lørdag fra en hytte i Østmarka. Her ble det drukket nok i går kveld og blir sikkert nok drikke utover dagen. Ja formålet med denne turen er nå basically det. Fikk nå uansett en fjær i hatten i prosjekt ta opp vgs fag i går kveld (ja mulig jeg sikter meg inn på noe som krever et ok pluss snitt) da jeg klarte 6 i engelsk muntlig. Sensor hadde aldri sett noen analysere filmen Titanic så grundig på stående fot.. ja muntlig privatisteksamen er 30 min forberedelse med et kjent tema man trekker og et ukjent tema som sensor kommer med på slutten. Det ukjente var å analysere en film eller bok fra den engelskspråklige verden. Hvor mye leste jeg i forkant? Ingenting. Engelskfaget på vgs nivå er sånn høvelig greit.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen fra Grønland. Litt groggy etter man fikk i seg et par litt for stive drinker i går kveld… Men det kan nok repareres med kaffe, iskald melk, egg & bacon. Får besøk fra området til SK384 i dag. Blir først en tur på Youngstorget og Thai Foodfair, deretter blir det Musikkfest Oslo resten av dagen og kvelden. Prindsen Hage stikker seg ut som favorittscene. Italiatur i premie blir det jammen her også, selv om jeg ikke kan skryte på meg altfor mye fysisk aktivitet… Ha en aldeles strålende helg[emoji41]

God lørdag

Idag er det 85 år siden Fornebu flyplass ble åpnet, og i den anledning har foreningen vår et arrangement som starter kl 15 i samarbeid med Café Caravelle, som er den runde bygningen som var terminale da det åpnet.

Været tyder på at det kan komme none veteranfly over området ca kl 15 ida om alt går bra.

Ha en god flyhistorisk dag!

Last edited:

God morgen fra Lillestrøm. Har hostet meg igjennom natten så jeg er groggy selv om det ikke ble noen drinker i går.

I dag blir det taco og øl, så det blir best

Ha en ultrafjong lørdag

God ettermiddag fra Central Chidlom, Bangkok hvor en har parkert seg selv på «manneparkeringen» -Taproom som er en bar øy mid i kjøpesenteret. Det er jo lørdag og etter masse fysisk aktivitet siste uke var dette deilig.
Har langt fra samme årssnitt som @eb, bare 7995 mens siste uke er snitt på 14113, så jeg burde bodd her hele året :), kunne godt tenkt meg Italia som belønning, men tiden strekker faktisk ikke til.
Straks rusler en videre, på jakt etter steg.
Ha en flott lørdag :)

God ettermiddag fra hovedstaden.

Her har man hatt en avslappende dag med en liten tur innom min lokale dealer av italienske varer hvor det både ble litt parmaskinke, italienske nektariner, samt både rødløk, hvitløk og druer fra samme land.

Om litt settes kursen i retning Bislett hvor man har en reservasjon på J2 Korean BBQ - med andre ord er det ikke vegetarmiddag i dag [emoji12]

God lørdag!

Back