Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Takker så mye for tipset. Var også sølv fra før, uten sjanse til å bli gull. Supert!

Er det noe som har greid å redigere adressen på profilen sin til Norge? Jeg får det ikke til etter jeg skulle rette opp til ny adresse så vil den ikke forandre, siden den vil også ha stat ser det ut som. Kan velge "Area Europe" men da forsvinner NORWAY hvis jeg skal ha nytt kort.

Noen forslag?

Re: Lyst på Hilton HHoners gold?

Er det noe som har greid å redigere adressen på profilen sin til Norge? Jeg får det ikke til etter jeg skulle rette opp til ny adresse så vil den ikke forandre, siden den vil også ha stat ser det ut som. Kan velge "Area Europe" men da forsvinner NORWAY hvis jeg skal ha nytt kort.

Noen forslag?

Man får vel ikke noe kort tilsendt før man har hatt minst ett opphold?

Jeg la inn adressa mi i Norge uten problemer. Når adressa er lagt inn kan man bestille kort i posten under "Member services-->Member card request". Står at det tar 2-3 uker. Nå er det bare å vente å se om det dukker opp noe :)

Forøvrig la jeg ikke inn noen stat når jeg registrerte meg, kun land. Systemet kranglet ikke på det, selv om stat er merket med stjerne.

Jeg ble også gull idag. Hadde sølv status som avsluttes i år.

Re: Lyst på Hilton HHoners gold?

Jeg la inn adressa mi i Norge uten problemer. Når adressa er lagt inn kan man bestille kort i posten under "Member services-->Member card request". Står at det tar 2-3 uker. Nå er det bare å vente å se om det dukker opp noe :)

Forøvrig la jeg ikke inn noen stat når jeg registrerte meg, kun land. Systemet kranglet ikke på det, selv om stat er merket med stjerne.

Jeg la inn MD som stat da jeg registrere meg. Fikk ikke lov å skippe dette, men jeg ser at jeg ligger inne med korrekt norsk adresse uten noen stat dersom jeg sjekker profilen min.

Takktakk til meliiiiiis!!

Da er det i boks, ikke at jeg frekventerer Hilton så ofte at det gjør noe, men det kan det bli forandring på! :-D

Et kjapt søk på Google gir følgende treff som kan være av interesse:
http://statusmatcher.com/program.php?name=Hilton+HHonors

http://www.flyertalk.com/forum/hilt...ve-hilton-hhonors-status-match-thread-38.html

Har ikke sett så nøye på det eller testet noe, så folk må gjerne si fra her i tråden hvis de får noe ut av det ;)

Vil det si at med Hilton Gold, vil man også kunne karre til seg et Hyatt Gold passport Platinum, et Starwood Gold, et Intercontinental Gold og et Gold Elite hos Radisson??

Dvs Gold i 4 kjeder til sånn helt uten videre? Høres nesten ut for godt til å være sant! Eller er det meg som har misforstått noe her?

BF:fly

Kult, da er kort på vei hit! :)

Da jeg ba om å få kort tilsendt, kom det opp et bilde av et blått kort. Selv om det på accounten står Gold.

Noen andre som har fått samme, eller er det bare et standard bilde?

BF:8:

Da jeg ba om å få kort tilsendt, kom det opp et bilde av et blått kort. Selv om det på accounten står Gold.

Jeg fikk det samme og ikke Norway i adressen.

Hilton Gull på meg også. (aldri bodd på et Hilton hotell, hehe).

Right, husket ikke helt koden. Blir spennende å se om kortet kommer selv uten Norway i adressen.

Jeg er i forvejen sølv og får også op det blå billede, så det må være et standard billede.

Vil det si at med Hilton Gold, vil man også kunne karre til seg et Hyatt Gold passport Platinum, et Starwood Gold, et Intercontinental Gold og et Gold Elite hos Radisson??

Dvs Gold i 4 kjeder til sånn helt uten videre? Høres nesten ut for godt til å være sant! Eller er det meg som har misforstått noe her?

BF:fly

Tja, noen krever at du fakser inn aktivitet. Nå er alle disse statusene såkalt throw away status som deles ut gratis så lenge man har kredittkort/status hos flyselskaper. Jeg har hatt hhonors gold via 1k hos UA I årevis, men har vel aldri kvalifisert meg til hilton statusen. Det har endret seg, jeg var grandfathered in, nå tilbys 1k denne statusen dersom man har 3 opphold. Hilton har også status challenge der man ikke trenger å matche. Bo tre ganger over 90 dager og du beholder gull. Du får gull med en gang du signerer opp for denne challengen.

Hyatt Plat er verdt noe i form av gratis Internet. Det oppnås gratis dersom man har en del kredittkort. Det er flere fordeler (som oppgrarderingsvouchere) som er meget gode, men de oppnår man hvert 3. Opphold så man må da selvsagt bo.

Priority pass gull er ikke verdt noe (Plat som er over mottas gratis når man er RA).

Og igjen, som sist gang en gjeng folk fiksa seg status man aldri kommer til å bruke, det er ofte at status match kun som ett engangstillfelle. I tillegg vil denne hotellstatusen gjelde kun ut neste år, etter det er man jo på skid row igjen. Siden det er throw away nivåer som her matches, hadde ikke jeg giddet bry meg bare for å ha 4 hotellstatuser i lommeboka i 12 mnd som er det lavest man kan få.

But then again, ymmv^_^

Last edited:
Back