Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Torsdag-fredag høres veldig bra ut! Da kan jo dette kombineres med kamp i London på lørdagen, noe som sjelden er et minus! :)

Dersom selve flyturen ender opp på LHR , hva skal til for den kan fortsette sent på kvelden eller dagen etter til enten OSL eller annen skandinavisk destinasjon.
SAS må vel sende kjerra som pos-flight i retur?
Jeg tror antall deltagere vil være svært avhengig av at mange kan returnere til utgangspunktet eller rimelig nær dette som en del av arrangementet.
Jeg tror også bestemt at fredag/lørdag vil være en bedre kombinasjon selv om det blir noe redusert aktivitet lørdag dersom det veies opp med retur til utgangspunktet eller at av dem.
For mange vil det fortone seg som noe komplisert å bli "stuck" på øya der over.
Det er nok få av oss som både kan da fri i ukedagene og organisere retur fra den store verden.
Jeg vil derfor stemme på fredag/lørdag opplegg.

Kjerra vil returnere til CPH/OSL umiddelbart etter at de har sluppet oss av paa LHR. Vi kan jo ikke ha maskinen staaende over natt og en hel dag for aa vente paa oss.

Retur til oensket destinasjon med rutefly vil bli booket og vaere inkludert i prisen for alle deltakerne, saa ingen blir stuck, flightene blir billettert samtidig som charter flightene. (I SVG deltakernes oeyne LHR-SVG som er mye enklere enn LHR-OSL/CPH-SVG)

Naa er maalet med dette at folk skal faa en opplevelse for livet. Det er greit at enkelte maa paa jobb, men da faar man veie om man vil ha ett amputert opplegg paa loerdag paa LHR eller faa full uttelling fredag

Retur til oensket destinasjon med rutefly vil bli booket og vaere inkludert i prisen for alle deltakerne, saa ingen blir stuck, flightene blir billettert samtidig som charter flightene. (I SVG deltakernes oeyne LHR-SVG som er mye enklere enn LHR-OSL/CPH-SVG)
Etter å ha sjekket sas.no så ser jeg at det går ikke noe fly LHR-SVG på lørdagen. Så da er alternativet å reise med 1950-flyet (på fredagen) og skippe DO-middagen kl 1900, eller å reise via OSL eller CPH på lørdagen. Man kan jo selvfølgelig vente til søndagen og reise direkte hvis en vil det.

BTW, så stemmer jeg for torsdag/fredag opplegget. Og statser på LHR-CPH-SVG, på lørdagen, som flys med CRJ på CPH-SVG :)

Jeg antar at den "inkluderte" returbilletten med vanlig rutefly, vil gå med SAS. (Hvis ikke tar jeg gjerne BA :))

Dessuten er visstnok KLM dritdyre på enveisbilletter: 485 pund skal de ha den dagen fra LHR til SVG, om en skulle ønske å betale det på egenhånd..

Torsdag eller onsdag går fint for meg og!!

Så programmet, det forløpige, fy fanden det så sinnsykt flott ut!

Nå er det lenge til vinterprogrammet ferdigstilles, så det kan jo bli endringer .. ellers har jo SAS muligheter via både OSL og CPH. Litt av dealen er jo at SAS er reiseleverandør og de vil gi bra tilslutningspriser.

Hickok - fotballkamp lørdag høres fristende ut. Count me in!

Fotball på Lørdag hørs interessant ut, men kommer jo litt ann på hvem som eventuelt skal spille :p

Last edited:
Nå er det lenge til vinterprogrammet ferdigstilles, så det kan jo bli endringer .. ellers har jo SAS muligheter via både OSL og CPH. Litt av dealen er jo at SAS er reiseleverandør og de vil gi bra tilslutningspriser.

Hickok - fotballkamp lørdag høres fristende ut. Count me in!

Da blir det retur søndag, ettersom kampene slutter ca kl 17
Søndag er det også 2 ganger LHR-SVG :p
Og med grei deal ifra SK med bar tilslutningspris så blir dette veldig bra :nor

Kjerra vil returnere til CPH/OSL umiddelbart etter at de har sluppet oss av paa LHR. Vi kan jo ikke ha maskinen staaende over natt og en hel dag for aa vente paa oss.

Naa er maalet med dette at folk skal faa en opplevelse for livet. Det er greit at enkelte maa paa jobb, men da faar man veie om man vil ha ett amputert opplegg paa loerdag paa LHR eller faa full uttelling fredag

OK , takk for avklaring.

Status
Not open for further replies.
Back