Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Kan jo hende det er like god mat og drikke bak som foran. Man må jo ikke skille på varm vs kald mat. Mye vs lite øl osv. selv om det er "Solo" vs "Super Solo"-klasse. Tipper kreativiteten skal blomstre i SEA neste uke også dersom Tommy trenger ideer.

Hvorfor ikke passe på å lage en ALL BIZ reise , i alle fall når det kommer til Catering etc ?
Det enkleste er jo som kjent det beste.
Da slipper man også alt styret med forskjellig pris, med alt DET innebærer av organisering av betaling med mer.

Tommy!
Du skriver på Flyertalk at det blir 4 flighter med chartret fly. 3 korte og 1 lenger. Men jeg kan ikke se å ha sett hvor det skal flys? Har du lagt ut et program noe sted hvor jeg ikke har sett kanskje? Hvor går disse flightene! Vennligst grei ut!

BF:cool2

Det er vel snakk om OSL-ARN-CPH-TLS-LHR/CDG.

OSL-ARN-CPH + TLS-LHR/CDG er de 3 korte og CPH-TLS er den lange

Se her

Det er vel snakk om OSL-ARN-CPH-TLS-LHR/CDG.

OSL-ARN-CPH + TLS-LHR/CDG er de 3 korte og CPH-TLS er den lange

Se her

Da har jeg forstått det anderledes. Jeg har forstått at flyet starter i den hovedstaden det er flest deltakere fra. Er dette fra OSL, ville ruta bli OSL-TLS-LHR, hvilket gir 2 legg i min bok. Å skulle innom alle 3 hovedsteder vil gjøre billettene unødvendig dyre!!

Men det er jo ikke sikkert fornuften seirer i dette tilfellet!

BF:cool2

Fornuften legges langt på vei til side i denne sammenhengen. ;)
Tommy har tidligere kommentert at prisene ikke vil bli gale, MED alle hovedstader inkludert.

Folkens - det er januar. Vi skal ikke avgårde før november. Alt som blir vurdert nå er 'muligheter' .. den endelige løsningen vil komme når vi har fått kostnader og avtaler på bordet og det kan ta litt tid ennå.

Folkens - det er januar. Vi skal ikke avgårde før november. Alt som blir vurdert nå er 'muligheter' .. den endelige løsningen vil komme når vi har fått kostnader og avtaler på bordet og det kan ta litt tid ennå.

What he said. Vi har akkurat kommet i kontakt med baade SAS og Airbus, leeeenge igjen til november.

Det planlegges 4 flighter, ja: OSL-ARN-CPH-TLS-LHR/LGW. Men det er jo ikke sikkert at dette blir utfallet. Det maa vi jo se paa naar vi har faatt alle fakta paa bordet. Blir prisen fornuftig, oensker jeg 4 flighter fordi det skal vaere en del av opplevelsen. Saa er det selvsagt folk som oensker aa tjene poeng paa turen. Blir det for dyrt, setter vi selvsagt opp med rutefly med tilslutning.

Siden det er naa er nesten 200 mann paa lista, har vi en komite som tar seg av planlegging. LN-MOW er rep fra Scanair, mens jeg, Oliver (som flere her har moett) og Reb (som var paa julebordet i SEA i fjor) jobber daglig med aa planlegge, uheldigvis er det lenge til november saa vi har meget god tid paa oss.

Som alle ser, debatterer vi selvsagt fordi vi oensker saa mye input som mulig slik at alle skal faa en opplevelse for livet.

Jeg er helt enig med deg der. MEN .. en del av disse Flyertalkfolkene har svært god råd, og hvis de (og andre også - for all del) er villige til å betale dobbelt pris for et 'halvt' ekstra sete, så er de med på å bringe prisen ned for oss andre.

Litt enkel revenue management gjør turen bedre for oss alle. :cool:

OK , ser poenget ditt her.

Pussig nok det samme seteantallet man finner i en charter-konfigurert B738... ^_^

Last edited:
Haaper vi kan faa en paamelding til snart saa vi faar vekk den karmaen. Det eneste som skal bli fullstappet her er maggan til folk

Jeg ønske selvsagt å være med på denne begivenheta. En selvfølge er jo at prisen ik blir alt for høy.

Status
Not open for further replies.
Back