Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Dette hørtes utrolig gøy ut;D
Jeg er definitivt med om tidspunktet skulle passe!
OSL med tilslutning fra TRD for min del..

Nårsomhelst egentlig, men hadde blitt glad om jeg fikk poengene innenfor nåværende medlemsår, som slutter 1. November..

Ser for meg en Champagnefrokost i hangaren til Speedbird.
Hvis det arrangeres før jeg forlater den blå firkanten kan vi nok få til en del på OSL også,
si i fra hvis jeg skal bringe videre en søknad om noe slikt - vi har plenty med plass (brukte bare tre av våre 12 spor til 2500mennesker på OSL festen..)!

Copy that, Tommy! =)
Hva ønskes?
Champagne-frokost bør ikke bli noe problem, kanskje en guidet tur på innsiden på OSL også?

Spoers om det ikke blir trangt om tiden paa morgenen. Fly er det som er tingen, ikke flyplass ;-)

SAS Eurobonus og administrasjon skal ha ett eller annet opplegg paa ARN.

Du kan jo ta en snakk med STS kongen og gjoere han oppmerksom paa Flyertalk traaden ;-)

Har ingen STS kontakter paa OSL

Dette høres kjempe interessant ut. Jeg melder meg uforpliktet på dette :) ett besøk på Airbus fabrikken hadde vært en drøm som gikk i oppfyllelse

Du kan jo ta en snakk med STS kongen og gjoere han oppmerksom paa Flyertalk traaden ;-)

Har ingen STS kontakter paa OSL

Jeg skal spre ordet, og etter jeg begynte å gå i sivil på jobb og fikk kontor har plutselig gutta som bestemmer begynt å hilse også.. :cool:

Utrolig bra Tommy!!!!!!!!!

Om det går så melder jeg også på min far.

To pers med forbehold om pris og tidspunkt.

Med forbehold om dato og pris - Tentativ bestilling på to seter (fra OSL) fra undertegnede.

Vidar

Jeg melder meg også på med forbehold om pris og tid... Fra OSL med tilslutning fra TRD.

Spørsmål: Ser at datoene som nevnes er fredager og mandager: Om det blir en fredag, forspår jeg det sånn at vi reiser "herfra" på fredagen, men hvordan funker det om en mandag "vinner" en avstemning? Ankomst OSL på mandagen etter å ha vært borte i helga?

Status
Not open for further replies.
Back