Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
79 faktisk.. Vanligvis er det rundt 25% frafall, saa vi mangler nok en del fortsatt, men saa skal jo SAS ha en del seter, saa vi er ganske naer.

Husk at det har vaert postet under ett doegn saa langt
Hey, det var mange på så kort tid!

Jo flere vi blir jo gøyere blir det.....pluss det blir billigere ;)

Men hva skal Sas med en del seter? Skal de også være med?

Hey, det var mange på så kort tid!

Jo flere vi blir jo gøyere blir det.....pluss det blir billigere ;)

Men hva skal Sas med en del seter? Skal de også være med?

Ja, SAS blir garantert aa sende en del folk fra ihvertfall Eurobonus

Hadde jo vært kult å fly Oslo-Toloose, omvisning, gå ombord igjen og bli flydd over til London på ettermiddagen igjen i samme fly. Så kan SAS sette inn Prinsen fra LHR i vanlig trafikk igjen f.eks. Så overnatter vi til nesten dag. Hele gjengen på det derre spotterhotellet så vi kan få spottet litt neste formiddag. Hva med full omvisning på LHR og BA? Det fikser du vel lett, Tommy??

BF:cool2

Men spørsmålet er om SAS kan sette flyet inn i trafikk direkte fra LHR (evt. CDG)? Da vil de vel evt. få et annet fly som må flys tomt allikevel.

OK, jeg synes det høres spennende ut jeg og... Aner ikke hvordan agendaen for høsten ser ut, eller hvor jeg befinner meg, men sett meg på "interested" listen med et stort spørsmålstegn, pickup fortrinnsvis CPH.

Hmmm... Kanskje det blir bedre dersom vi bruker en gris istedetfor som er basert i Oslo? Da kan jo Speedbird ta seg av konfig og kanskje baade piloter og FAs lar seg finne tak i?
SAS vil vel ha som krav at det i såfall er SK-FAs og piloter. Men mulig vi har nok av dem??

Last edited:
Og selvsagt er jeg med på dette, prisen betyr ikke så mye - men det må klaffe med at jeg har perm fra forsvaret..!

Hmmm... Kanskje det blir bedre dersom vi bruker en gris istedetfor som er basert i Oslo? Da kan jo Speedbird ta seg av konfig og kanskje baade piloter og FAs lar seg finne tak i?

Kanskje han kan klare å skaffe en C130J når den tid kommer?? :D

Evt. Hva med Stein Kaptein?? Hvor mange får en plass til i C-og Y-kabinen på en 340? :p

Count me in......foreløpig !!

P/U : OSL , da TRD er out of range :D

Resten tar vi over endel øl på Mike's i februar Tommy ;)

Skriver du meg inn å på lista som interessert ?? Så får man bare se ann dato og pris... :)

Status
Not open for further replies.
Back