Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Det er vel bare å få SAS til å kansellere en tur CPH-LHR og så kan vi fly inn på den sloten og sa kan flyet fortsette i rute til CPH. Gennialt?

Nei, fra spøk til revolver. Vi kan jo lande på en annen flyplass rundt LHR hvis det var det. Et annet alternativ kunne jo være å fortsette fra Airbus til FRA og få en omvisning der av LH på lørdagen?

BF:cool2

Nei, fra spøk til revolver. Vi kan jo lande på en annen flyplass rundt LHR hvis det var det. Et annet alternativ kunne jo være å fortsette fra Airbus til FRA og få en omvisning der av LH på lørdagen?

Hensikten var vel å kikke på en A380? (Men nå har ikke jeg oversikten over hvilke europeiske flyplasser de flyr på når Oktober/November kommer..).

Uansett - jeg tror det kommer til å bli bra uansett hvor man havner..

Jeg er however sure Tommy vil finne på noe lurt.
Et meget godt poeng dette :) Han og Sk vil nok klare dette :)
Turen til London blir vel litt ut på kvelden, og da trenger man muligens ikke fly til LHR siden man vel neppe har noen aktiviteter @LHR Fredag kveld ?
Jo lengre man chartrer et fly jo dyrere blir det. Så det er lurest å komme seg dit en vil så fort som mulig, slik at fly og crew kan komme seg hjem igjen asap.

En tur til Toulouse er ikke å forakte. Etter det jeg har lest meg til så tror jeg Air France Concorde F-BVFC som var på Gardermoen 10.oktober 1998 står der ! Jeg var selv ombord i den på Gardermoen og fløy Gardermoen/Gardermoen , 1,5 times tur. Den må vi se på da. Satt på sete 3a.

Last edited:
Jeg nevnte opplegget for en kamerat som også er veldig flyinteressert, kan jeg melde på han? Han er ikke med på forumet riktignok. OSL for begge.

Selvsagt. Alle er velkommen.

Som sagt, ting loeser seg naar vi har faatt snakket med alle parter som er involvert, men for all del, posting av gode ideer er mye av poenget med denne traaden, saa fyr i vei. Vi har alltid lange diskusjoner om ting, poenget er jo alltid at alle skal faa seg en opplevelse for livet og ha det skikkelig goey! Det har vi lyktes med saa det holder de 4 DOene vi har hatt ;)

Hvis vi blir så pass mange at det ikke blir nok med en B738/A321 så an vi kanskje ta å fly formasjon med 2 maskiner... *drømme* :colgate:

Hvis vi blir så pass mange at det ikke blir nok med en B738/A321 så an vi kanskje ta å fly formasjon med 2 maskiner... *drømme* :colgate:

Nei, det må være nok med en maskin ... Tommy skal jo være sjefspurser!! Airbus får nok hakeslepp nok med en kjerre ...

Tenkte det samme.. Om ett par maaneder har vi faatt priser paa bordet og alt er rimelig klart. Da er det bare 8 mnd igjen:8:

Ser du har bytta avtar! Har du fått nok av fernet? ville jo være forståelig! hehe!

Tommy skal jo være sjefspurser!! Airbus får nok hakeslepp nok med en kjerre ...
Da kan Tommy være sjefspurser på den ene og Randy Petersen på den andre...

Og tenk hvilket hakeslepp det blir med to maskiner!

Men vi blir vel ikke så mange at det trengs 2 maskiner, så jeg må nok fortsette å drømme :)

Men kanskje vi er blitt for mange?
Det kan jo finnes grenser for hvor mange Airbus vil ha på besøk samtidig!?

Er dette tilbudet åpent for alle? Har veldig lyst til å være med på dette, men har selv ikke vært særlig aktiv i forumet.

Dette ser jo rett og slett fristende ut...

Sign me up!
(med forbehold om dato og pris selvsagt...)

Nærmeste jeg kommer å ha deltatt på noe slikt var da vi fyllte en Cessna 310 fra TRF til OSL for å kikke på A380'en...
Noen syntes DET var en syk ting å gjøre... :p

Last edited:
Spennende opplegg, og om datoer passer skal dere ikke se bort fra at jeg blir med!
Jeg ser ut fra FT-tråden at det nå der ut til å bli start i Oslo, og med den kjennskap til chartring av fly, vil det nok samlet sett lønne seg å chartre flyet fra OSL og tilbake til OSL. Selv med ventetid i TLS vil nok det kunne bli billigere enn å sende det tomt tilbake, da det er den som chartrer som også må betale for tomflyging. Sjekk ut det Tommy & CO!

Spennende opplegg, og om datoer passer skal dere ikke se bort fra at jeg blir med!
Jeg ser ut fra FT-tråden at det nå der ut til å bli start i Oslo, og med den kjennskap til chartring av fly, vil det nok samlet sett lønne seg å chartre flyet fra OSL og tilbake til OSL. Selv med ventetid i TLS vil nok det kunne bli billigere enn å sende det tomt tilbake, da det er den som chartrer som også må betale for tomflyging. Sjekk ut det Tommy & CO!

Takk for tipset. For alle som jobber i bransjen og har peiling paa ting saann som mening menn som jeg ikke har peiling paa, hjelper det meget godt med slike poster.

Status
Not open for further replies.
Back