Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Sjekket CARI på en OSL-LHR med en -800, den sier 150.
Seteantallet på en euro -800 kan justeres på noen minutter. Og max 176 som noen skrev her oppe var et godt forslag...
(2-3 vs. 3-3)
Rune
Snart på tide å oppgradere til A321 Tommy? SAS IC sitt program er vel for stramt for å sette inn A340.
Kan man komme på besøk til Airbus med en Gris, da??
Finnes det forresten noen oversikt over hva det faktisk koster å leie et fly? Hva koster f.eks. en 737 per time?
Sysler med tanken paa en Euro-800 gris med start paa OSL..
Jeg kan roepe at det kommer til aa bli to klasser, ja, men dyrt kommer det ikke til aa bli.
Vi faar se om vi kan faa en dugnad trommet sammen for aa faa fjernet en del seter, og selvsagt satt inn igjen etter festen er slutt (ikke saa mange som du foreslaar). Dersom dette blir en realitet, kommer catering ombord til aa bli CRAZY!! Det kan jeg love!!
Jobber med Eurobonus om aa faa poeng paa turen. Satser paa aa gi 2400 grunnpoeng pr. leg som flys, saa poeng tjener man ogsaa.
Ideer mottas med takk!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.