Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Man nærmer seg vel fort 70-80 stk påmeldte nå hvis man regner Scanair + FT :) Blir spennende å se om Tommy har noe nytt å melde.

Melder min interesse. Pickup OSL eller CPH.

Flott initiativ Tommy, så får vi se om du får lånt deg en SK uniform til å matche "kaffe, teee...":lol:

Nettopp :) Tror det har kommet til en god del flere siden den listen ble oppdatert.

Ser for meg Tommy kjøre safety demonstration med redningsvesten rundt halsen, oksygenmasken i den ene hånda og Fernet i den andre.

Jo men den er vel ikke oppdatert siden i natt. Tommy holder vel på å våkne "as we speak"?

BF:cool2

Fullt klar over det, men det har neppe blitt så mye som 70-80...enda ihvertfall
Ser for meg Tommy kjøre safety demonstration med redningsvesten rundt halsen, oksygenmasken i den ene hånda og Fernet i den andre.
LOL! Jeg kommer ihvertfall til å ha med meg kompaktkameraet (m/videofunksjon)....:D

WOW!! 79 personer har skrevet seg paa lista etter bare noen timer paa nett.

Saa det ser ut som at dette i hoeyeste grad blir en realitet!!

Det ser ut som at 6 moderatorer paa Flyertalk stiller opp og serverer ombord.

For aa faa ned kostnader, kanskje noen flyverter/vertinner kunne meldt seg frivillig til aa sitte paa klappen ved take off/landing og bli servert ombord?

Alle forslag for aa faa ned kost mottas med takk.

Fullt klar over det, men det har neppe blitt så mye som 70-80...enda ihvertfall

79 faktisk.. Vanligvis er det rundt 25% frafall, saa vi mangler nok en del fortsatt, men saa skal jo SAS ha en del seter, saa vi er ganske naer.

Husk at det har vaert postet under ett doegn saa langt

frivillig til aa sitte paa klappen ved take off/landing og bli servert ombord?

Må bli fra CAU det...

Men, dette høres ut som et flott tiltak, og TLS er en destinasjon jeg mangler, så OSL-TLS, Ja takk fra P.A [gitt at det ikke blir massive calenderkonflikter]

Hva blir evt. billigst av å fly rundt mellom hovedstedene å plukke opp deltakere, kontra det om alle f.eks. kom seg ned til CPH på egenhånd?

Det ble vel også nevnt at man f.eks. kom seg hjem med rutefly fra f.eks. LHR eller CDG: Må man ikke allikevel betale SAS for at prinsen skal fly tom tilbake til CPH, om de evt. ikke får satt den rett i trafikk fra der vi går av?

Herlig:) Dette prosjektet har jeg stor tro på kan la seg gjennomføre. Er spent på hva prisen kommer til å ende på. Med mange gode krefter innad i bransjen så er jeg sikker på at ting løses på en bra måte. Spent på fortsettelsen:) Keep up the good work!

Hva blir evt. billigst av å fly rundt mellom hovedstedene å plukke opp deltakere, kontra det om alle f.eks. kom seg ned til CPH på egenhånd?

Det ble vel også nevnt at man f.eks. kom seg hjem med rutefly fra f.eks. LHR eller CDG: Må man ikke allikevel betale SAS for at prinsen skal fly tom tilbake til CPH, om de evt. ikke får satt den rett i trafikk fra der vi går av?

Hadde jo vært kult å fly Oslo-Toloose, omvisning, gå ombord igjen og bli flydd over til London på ettermiddagen igjen i samme fly. Så kan SAS sette inn Prinsen fra LHR i vanlig trafikk igjen f.eks. Så overnatter vi til nesten dag. Hele gjengen på det derre spotterhotellet så vi kan få spottet litt neste formiddag. Hva med full omvisning på LHR og BA? Det fikser du vel lett, Tommy??

BF:cool2

Status
Not open for further replies.
Back