Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Pr nu så er det 39 på listen på FT. De 39 inkluderer også oss på Scanair.
Jo men den er vel ikke oppdatert siden i natt. Tommy holder vel på å våkne "as we speak"?
BF:cool2
LOL! Jeg kommer ihvertfall til å ha med meg kompaktkameraet (m/videofunksjon)....Ser for meg Tommy kjøre safety demonstration med redningsvesten rundt halsen, oksygenmasken i den ene hånda og Fernet i den andre.
Fullt klar over det, men det har neppe blitt så mye som 70-80...enda ihvertfall
frivillig til aa sitte paa klappen ved take off/landing og bli servert ombord?
Hva blir evt. billigst av å fly rundt mellom hovedstedene å plukke opp deltakere, kontra det om alle f.eks. kom seg ned til CPH på egenhånd?
Det ble vel også nevnt at man f.eks. kom seg hjem med rutefly fra f.eks. LHR eller CDG: Må man ikke allikevel betale SAS for at prinsen skal fly tom tilbake til CPH, om de evt. ikke får satt den rett i trafikk fra der vi går av?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.