Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Re: Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!!

Når det gjelder flyplass, så har i utgangspunktet ikke jeg noen sterke meninger der. OSL eller CPH i utg.punktet.

Hiver meg på, med et forbehold om pris og tidspunkt. :) Når det gjelder flyplass så ville jeg foretrukket SVG :p, men OSL er en god nr. 2

Airpics stiller med to mann om det ikke skulle koste skjorta og et halv slips :)

(Undertegnede og espeno)

Dette ser da riktig så spennende ut, Så som så mange andre her, med forbehold om tid og pris så vil jeg også gjerne være med... Da fra OSL tenker jeg..

Cedlind og undertegnede kunne da tenke seg pickup på OSL eller CPH

Vi får vente til eksil-Bergenseren på OSL våkner, så skal du nok se at vi får en video om hvordan det gjøres. ;)

-A

Jeg har ikke Airbus approval, men hvis det er i nærheten av B737 eller MD80 bør det ikke gå mange minuttene..
..hvis noen melder seg til å filme kan vi få en video på forumet i løpet av dagen.. ;)

Og selvsagt er jeg med på dette, prisen betyr ikke så mye - men det må klaffe med at jeg har perm fra forsvaret..!

Tentativ bestilling på to seter (fra OSL) fra undertegnede.
Spenstig!

Jeg synes også dette høres sykt spennende ut - booker som CK tentativt 2 stk plasser. Pick-up OSL hadde vært allright

Fantastisk idé. Høres voldsomt kult ut! Jeg er med, med forbehold om tid og pris. Pickup fra OSL er best, men CPH er omtrent like bra. (tid og kost er jo omtrent det samme)

Nei, dette høres ikke noe særlig ut... :p Vel, jeg er med hvis det er innenfor mitt budsjett, og hva budsjettet er vet jeg ikke helt i disse ulvetider. Men det er meget interessant - intet mindre enn fantastisk morsomt :exclaimation Fra OSL om jeg blir med.

Kanskje du bør legge inn ønsket avreiseflyplass i parantes i post nr 1, Tommy. Enklere å holde oversikten :)

Sånn for ordens skyld: OSL på meg og evnt mitt følge.

Last edited:

Jeg hopper antagelig på på OSL, men CPH er også en mulighet for meg.

Dette høres jo festlig ut!

Melder min interresse med forbehold tidspunkt, etc.

Når Tommy våkner til liv igjen der borte i Bushistan så må han vel bytte ut A319 med A340 med den pågangen som er her!! :colgate:

BF:cool2

Dette høres veldig morsomt ut
Jeg er interressert, men må vite mer om både pris og tidspunkt.

Avreisested: OSL

Lurer bare på hva utenforstående som evt. dumper innom forumet tenker når de ser tittelen på denne tråden :D

Status
Not open for further replies.
Back