• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Luftrommet over London stengt

Håper inderlig at de får tatt alle ettersøkte og mistenkelige personer denne gangen. Men jeg er svært redd at vi bare må finne oss i at det er nok mange flere en disse tjue-talls personene som har planlagt / planlegger terrorangrep.

La oss håpe at alle "byråer og etater" rundt om i verden gjør sitt beste for å avverge slike forferdeligheter i fremtiden.

Planlegger en tur til London i September. Lurer på hvordan det blir...

Jeg skal via LHR på tirsdag på dagen og skal reglene runt håndbaggasje vedvare så aner jeg en reroute via et annet sted. Håpr også de får ordnet opp i denne gjengen fort og ikke ender med en haug regler med mindre praktisk nytte over tid.

-A

Da har OSL oppdatert sin ticker, men der er kun tickern som er oppdatert. Personlig synes jeg man burde ha lagt det som en nyhet, ikke kun som ticker.

Sitter og ser paa CNN og Fox .. terrornivaaet er oeket til 'orange' for innenriks reising, noe som allerede foerer til koer i megaklassen rundt i landet ..

threat_graphic.jpg

Reporteren paa CNN sa at stemningen i koene paa ATL har rolig og taalmodig - men at knapt noen visste hva som hadde skjedd. Ikke saa rart egentlig, siden det var tidlig. Men det viser vel at mange har resignert naar det gjelder TSA....

Jeg er VELDIG glad jeg ikke skal reise noe sted den neste uken!!

Originally posted by LN-MOW

Jeg er VELDIG glad jeg ikke skal reise noe sted den neste uken!!

Jeg velger å se det an frem til mandag, men billetten mine er heldigvis gratis å reroute, og det er enda god plass til SIN fra både FRA, AMS og ZRH i det minste. Men jeg hadde satt pris på å få en ettermiddag i Vigin Club House på LHR, det var hele poenget med å dra via LHR. :)

Ser på www.torp.no at flyene fra Torp til London går i dag. Men at Glasgow ble kansellert.
Og at passasjerer med Ryanair selv kan gå inn på dataen og forandre billetten sin dersom de av ulike årsaker ikke ønsker å reise idag. Ombookingen er kostnadsfri.

imm

Originally posted by imm
Ser på www.torp.no at flyene fra Torp til London går i dag. Men at Glasgow ble kansellert.
Og at passasjerer med Ryanair selv kan gå inn på dataen og forandre billetten sin dersom de av ulike årsaker ikke ønsker å reise idag. Ombookingen er kostnadsfri.

Jøsses, Ryanair fremstår som et kundevennlig selskap. De har forsåvidt alt å vinne, men det er allikevel mye mer enn jeg hadde forventet av Ryanair ihvertfall. :wow:

Jeg har vel sagt det noen ganger før: Ryanair er faktisk ikke så gale som mange vil ha det til.

Da har OSL lagt ut en nyhetssak på nettsidene sine. Bedre sent enn aldri.

Trafikk til Heathrow

Avgangene til Heathrow forventes å gå som normalt i dag. Man må imidlertid være forberedt på noen forsinkelser.

11.08.2006

Passasjerene oppfordres til å følge nøye med på flyselskapenes nettsider og tekst-TV.

For passasjerer som flyr med British Airways og Continental må all håndbagasje sjekkes inn sammen med vanlig bagasje. Sjekk hva som tillates som håndbagasje her (engelsk).

For ytterligere informasjon, ta kontakt med ditt flyselskap!

Det kan fort bli kjedelig på lange flyturer… men en positiv ting slår meg… Vi slipper mobiltelefon samtaler om bord i flyene… Og Airbus slipper å lage nye skilt til flyene sine…. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe…. :colgate: :cool:

Originally posted by LN-MOW

Aa reise med unger uten aa kunne ta med underholdning, blir en taalmodighetsproeve ... :cry:

WF har løsningen på det... utleie av PSP.... her kan man begynne å leie ut mer også...mp3-spillere, bærbare dvd-spillere, mobiltelefoner(Huttetu), osv... her er det kroner å hente.... :p

Originally posted by Marius_S

Kan bli gøy å sitte 10 timer på fly uten verken MP3-spiller eller bærbar pc...

Som jeg sa tidligere, på tide å investere i inflight entertainmentselskaper. :)

Back