Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2013)

SeatBelt

ScanFlyer Gold
Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2013)

Har ikke vært så flink med disse tilbudstrådene på en stund, tenkte å "ta opp tråden" med denne.

Prisene over Atlanteren har endret seg litt, og det er langt mellom de virkelige kuppene. LH har imidlertid en del interessant, og prisene ligger på rundt 3600 og oppover i denne kampanjen.

http://www.lufthansa.com/online/por...1179&no-mobile-redirect=Y&WT.mc_id=NO_Nlemail

Det interessante er kombinasjonen av flyselskap og ruter som tilbys. Kampanjen likner en de hadde like før jul, der jeg selv fikk bestilt en tur til New York gjennom Lufthansa, men fikk fly United direkte tur/retur OSL-EWR. Jeg ser at man kan få til det samme nå - også til den laveste prisen på 3600.

For 3800 kan man fly Swiss og Edelweiss via Zürich ut og United direkte inn.

Ellers inngår også "de vanlige" routingene via DUS og FRA, men til en høyere pris.

Re: Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2013)

Ser også at det er mulig med United direkte ut, og Lufthansa med A346 til MUC og hjem med SK. Det er jo en fin kombinasjon, selv om det er digg å fly direkte hjem. Men rent poengmessig (og flymessig) er det jo en god løsning. Pris 3750.

Hvordan i all verden får man tak i de laveste prisene som LH annonserer...? Ser etter en kort Europa-tur fra BGO, og de reklamerer med mange destinasjoner for 1100-1600 kr, men finner aldri de prisene igjen når jeg søker på konkrete datoer. De laveste jeg finner er stort sett minst 4-500 kr dyrere, og ofte rundt dobbel pris.

Hvordan i all verden får man tak i de laveste prisene som LH annonserer...? Ser etter en kort Europa-tur fra BGO, og de reklamerer med mange destinasjoner for 1100-1600 kr, men finner aldri de prisene igjen når jeg søker på konkrete datoer. De laveste jeg finner er stort sett minst 4-500 kr dyrere, og ofte rundt dobbel pris.

Vet ikke om du har søkt ut fra denne:

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=4753&nodeid=1904834

Her har du kun mulighet til å søke innenfor kampanjens tidsperiode. Ser at tilgjengeligheten er så där, men det varierer litt. Fant Bologna til 1500 fra BGO, og det er billig - men det var jo selvsagt midt i uken.

Ja, er der jeg søker, men det er kun midt i uken at jeg finner noe i nærheten av tilbudsprisene. Jobber turnus, så har litt fleksibilitet, f.eks lørdag-mandag/tirsdag i stedet for fredag-søndag e.l. - men på tross av det finner jeg ingenting som passer. Kjipt.

Er vel bare 140 seter pr dag fra Bgo nå, så tilgangen på gode priser er håpløs sammenlignet med Oslo.

Vornesitzen.de reklamerer også med disse billettene ut fra Tyskland.
Ser at HKG går for kr 49 995,- fra Norge, 5655 euro fra Tyskland (ca 42 000) Noe dyrt med 6000 kr i tilslutting fra Norge?

Forøvrig kan man fly F med EK til HKG fra Tyskland 2006 euro billigere.........

Starter man reisen i LHR kan man komme unna med 22-23 000 NOK :)

Starter man reisen i LHR kan man komme unna med 22-23 000 NOK :)
Det var jo mye mer spiselig. Kommer det noensinne tilbud (fra LH eller andre) som er lavere enn dette for første klasse?

Spør vel på feil forum - men er jeg fullstendig gal (og miljøskadd av Flyprat?) som har veldig lyst til, og faktisk vurderer en MR til 22 000 kr for...

- *G
- LH F + LX F (evt kun LH til IAD, med 747-8i)
- FRA FCT
- et bøttelass av miles
- en fantastisk opplevelse, og et par dager i NYC eller BOS (ser ikke ut som prisene på £2500 går andre steder?)

....? :colgate:

Last edited:

Absolutt ikke.. Kjør på :)

BTW, hvor finner man disse tilbudene på 22000,- ?!?

Her er det bare å handle. Absolutt en meget god pris!

Det var jo mye mer spiselig. Kommer det noensinne tilbud (fra LH eller andre) som er lavere enn dette for første klasse?

Spør vel på feil forum - men er jeg fullstendig gal (og miljøskadd av Flyprat?) som har veldig lyst til, og faktisk vurderer en MR til 22 000 kr for...

- *G
- FRA FCT
- et bøttelass av miles
- en fantastisk opplevelse, og et par dager i NYC eller BOS (ser ikke ut som prisene på £2500 går andre steder?)

....? :colgate:
Go for it! Skulle gjerne slengt meg på, men studentlommeboken says no :(

Må man bestille via vornesitzen.de for å få disse prisene? Er de isåfall seriøse og OK å benytte seg av? Finner man sidene deres på engelsk noe sted eller er det skoletysken som må hentes frem?

- *G
- FRA FCT
- et bøttelass av miles

....? :colgate:[/QUOTE

Kjør på, og jeg lover å bære bagen din dersom du sender meg reiseruten din og lar meg være med som gjest i Lounger når jeg selv flyr Y.;)

Hehe, liker støtten! Forsøker å overbevise lommeboken om at det er fornuftig å legge til enda en tur i et allerede ganske fullbooket halvår, får se hva jeg ender opp med.

Absolutt ikke.. Kjør på :)

BTW, hvor finner man disse tilbudene på 22000,- ?!?
Prøver meg frem på lufthansa.co.uk. Har funnet til NYC og BOS til ca 22000, og og IAD til ca 25000, men det er ganske få datoer med disse prisene. IAD utgår nok fordi LX ikke flyr dit. Kan visst ikke få i pose og sekk (dvs LH 748 eller 388 bort og LX tilbake).

Last edited:

Salg i C til USA fra kr 14 575.

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=5949&nodeid=1950780

Conditions for this offer
Purchase by: 08.03.2013
Departure period: 23.03.2013-31.08.2013
Return period: 24.03.2013-30.11.2013
Not valid: 06.04.2013-20.06.2013
Advance Purchase Period: 7 days
Minimum stay: the night from Saturday to Sunday
Maximum stay: 3 Month
Not refundable
Rebookable against a fee of 240 EUR.

Ny C på LH410 fra MUC til JFK kan anbefales på det sterkeste!

Litt lite utvalg på destinasjoner der synes jeg; selv tilbudet er godt. Sjekket for fun Trondheim-Seattle; som kom opp på knappe 20k.

Back