Kunne ikke vært mer enig. Warsteiner er et mindre godt øl etter min mening. Synes LH kunne hatt noe bedre.For å fortsette øldebatten.. Hva er så fantastisk med Warsteiner bortsett fra en pen designet flaske...^_^:headbang
LH bør ha orntli' øl ombord, Weissbier, Paulaner eller Erdinger... :spin
BA hadde tre øl-valg sist jeg reiste med dem: Heineken, Grolsch og London Pride. London Pride syntes jeg egnet seg godt som fly-øl. Det er mørkere og mer smaksrikt enn vanlig lager.
De sluttet med London Pride i sommer, men har fortsatt å severe det en stund utover høsten, til lageret var tomt. Nå får man det kun i T5 loungene. Synd!Ja, London Pride er absolutt et bra valg som flyøl. Jeg mener de ikke har hatt det når jeg har flydd BA, men kan hende jeg husker feil.
Vi har gjennom en rekke trip-rapporter med Lufthansa blitt introdusert til denne legendariske Warsteiner-flaska.
Generelt så ønsker jeg meg øl med mer smak ombord i fly. I et miljø der smakssansene i utgangspunktet er svekket, så er relativt smakløse lagerøl ikke det jeg har mest lyst på. Når selskapene tilbyr et valg mellom to typer øl, så kunne de i det minste ha et av dem som er noe annet enn pils.
Jeg forventer ikke at man skal servere spesielle gourmetøl eller mikrobryggeriprodukter, selv om jeg ville satt pris på det. En bitter, kanskje et juleøl i sesongen eller en Guinness hadde vært bra.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.