• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lufthansa og 747-8i

Economy her vil vel bli sånn ca som på A380 vel

Hvordan er det i forhold til de gamle 747'ene til LH, spesielt i bredden?
Jeg har tatt det en gang i 11 timer i Economy, og det er forhåpentligvis det nærmeste jeg kommer tortur i min livstid.

Ingen anelse, ikke prøvd Economy-produktet til LH på long-haul i annet enn B744. Ikke spesielt trivelig nei.

Vil tro det oppleves bedre, med PTV og AVOD. Plassen aner jeg ikke

Hvordan er det i forhold til de gamle 747'ene til LH, spesielt i bredden?
Jeg har tatt det en gang i 11 timer i Economy, og det er forhåpentligvis det nærmeste jeg kommer tortur i min livstid.

Hvis Seatguru er til å stole på, så er det 17" i bredden på 380 og 17,5" på 744. Litt smalere altså, men det kan jo være forskjellig fra hvordan det oppleves i virkeligheten. Pitch er oppgitt til 31" for begge flytypene. Høres trangt ut. :crowded

Lufthansa brukte også en 748i for å frakte Tysklands landslag til Polen. (Bilde LH Facebook)

457775_10150937068174004_1736150249_o.jpg

Har sett en rapport fra F-klasse også, tror det var på FT. Skal prøve å få somlet med til en rapport fra F på torsdag.

Da ligger Bangalore inne som tredje destinasjon for 747-8i fra 13/9. Maskin nr tre er også planlagt levert i løpet av august

747-8 er en veldig behagelig maskin og LH sin nye c klasse seter er veldig bra. Trolig de beste jeg har prøvd, men de virket faktisk litt smale.

Back